بازی

ویجیاتو نویسنده سینما استخدام می‌کند

lastech نویسنده سینما استخدام می‌کند

تیم lastech‌ در کنار نگاهی دقیق و موشکافانه به حوزه ویدیو گیم، از اول راه خود به بررسی و نقد و تحلیل آثار سینمایی روز ایران و جهان هم پرداخته است. تیم سینمای lastech در این مدت توانسته اهم فیلم‌ها و سریال‌های داخلی و خارجی را مورد بررسی قرار دهد و به ترجمه مقالات مهم سینمایی جراید و وب‌سایت‌های سینمایی دنیا هم بپردازد.

تیم سینمای lastech برای تکمیل فعالیت‌های این تیم، به دنبال نیرویی است که تسلط خوبی در سینمای ایران و جهان داشته باشد، به ویژه آشنایی کاملی به سینما و سریال‌های تولید داخلی داشته و اجحاف کاملی روی این عناوین داشته باشد. این فرد باید توانایی‌ نقد و بررسی و معرفی این آثار را داشته باشد و روحیه کار تیمی و تعهد کاری را نیز سرلوحه فعالیت های خود قرار دهد.

اگر فکر می‌کنید می‌توانید در کنار تیم lastech‌ و در بخش سینمای lastech در زمینه‌هایی که گفته شد فعالیت کنید، حتما به ما ایمیل بزنید. نکته مهم اینکه این فعالیت به صورت دورکاری است و شما از هر جای ایران می‌توانید با ما فعالیت خود را پس از دریافت آموزش های لازم، ادامه دهید. خاطرنشان می‌شود داشتن سابقه کاری الزامی نیست اما داشتن نمونه کار (نقد، بررسی یا معرفی برخی آثار) الزامی است.

ایمیل: info@lastech.net

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا