بازی

کارگردان سابق World of Warcraft به استودیو بلیزارد بازگشت

کارگردان سابق World of Warcraft به استودیو بلیزارد بازگشت

کریس متزن که به خاطر زحماتش در ساخت فرنچایزهای Warcraft و StarCraft شناخته می‌شود، در سال ۲۰۱۶ و پس از ۲۳ سال خدمت، از بلیزارد جدا شد و اکنون پس از گذشت شش سال دوری بار دیگر به استودیو بازگشته است.

شب گذشته جان هایت، مدیر کل وارکرفت در توییتی اعلام کرد که بازی‌ساز کهنه‌کار به عنوان مشاور خلاق برای رهبری Warcraft بازخواهد گشت. تمرکز کریس در ابتدا روی World of Warcraft خواهد بود، سپس کار او به پروژه‌های دیگر در سراسر این فرنچایز رو به رشد گسترش خواهد یافت.

هایت در پایان بیانیه‌ گفت:

کریس یکی از اعضای اصلی تیم بود که در سال ۱۹۹۴ روی دنیای وارکرفت کار می‌کرد و بسیار خوشحالیم او را با جهانی که در خلق آن نقش داشته، متحد می‌کنیم.

World of Warcraft

مطلب پیشنهادی:با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شویدبازیگران صحنه تقابل IO و The Seven
با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شوید

متزن در طول دوران حرفه‌ای خود در سری بازی‌های وارکرافت، دیابلو و استارکرافت کار کرده و همچنین صداپیشگی تعدادی از شخصیت‌ها را در فرنچایزهای مختلف بلیزارد انجام داده است. World of Warcraft: Dragonflight، جدیدترین اکسپنشن MMO وارکرفت، در ماه نوامبر منتشر شد.

اگر قرارداد ۶۹ میلیارد دلاری با موفقیت به پایان برسد، World of Warcraft و Blizzard به طور کلی تحت نظارت مایکروسافت قرار خواهند گرفت و این شرکت بزرگ‌ترین استودیو ثالث بازی‌سازی را به اختیار خواهد گرفت، هر چند معامله با موانعی روبه‌رو شده است.

کمیسیون تجارت فدرال (FTC) برای جلوگیری از انجام معامله، دادخواستی تنظیم خواهد کرد و آن را به دادگاه می‌کشاند. بیانیه رسمی منتشر شده توسط FTC ادعا می‌کند که این معامله نه تنها مایکروسافت را در بازار کنسول‌ها، بلکه در زمینه‌های دیگر مانند سرویس‌های اشتراکی و بازی‌های ابری نیز برتری می‌دهد.

به گفته FTC، این شکایت به نمونه‌های قبلی مایکروسافت اشاره می‌کند که «محتوای بازی با ارزش» دیگر را به دست آورده و از آن برای سرکوب رقبا استفاده کرده و به خرید ZeniMax، شرکت مادر Bethesda، به عنوان نمونه‌ای قابل توجه اشاره می‌کند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Crossfire Xجنگ بر سر هیچ و پوچ
بررسی بازی Crossfire X


بازی های ویدیویی چه نقشی در تربیت بچه‌ها دارند؟

تماشای ویدیو از یوتوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا