تکنولوژی

اشاره به اپل پنسل پرو در وب‌سایت اپل ژاپن رؤیت شد

اشاره به اپل پنسل پرو در وب‌سایت اپل ژاپن رؤیت شد

کد موجود در وب‌سایت اپل در ژاپن، به محصولی با نام اپل پنسل پرو (Apple Pencil Pro) اشاره می‌کند؛ بنابراین به احتمال زیاد این قلم در رویداد آیپد اپل که امروز برگزار می‌شود، معرفی خواهد شد. جالب آنکه یک کاربر از طریق کد مربوط به یک گیف از رویداد آیپد، توانسته به این محصول پی ببرد.

این کد توسط کاربری به‌نام ribu_ap712 در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شده است و توسط بسیاری از منابع معتبر مثل TheVerge تأیید شده است. درون این کد در متن جایگزین گیفی که رویداد اپل را توصیف می‌کند، چندین مرتبه نام «Pencil Pro» تکرار شده است. در نسخه ترجمه شده این متن ژاپنی آمده است:

«کاغذهای سبز، زرد، نارنجی و آبی برای تشکیل لوگوی اپل تا می‌شوند. در داخل لوگو، دست فردی دیده می‌شود که یک اپل پنسل پرو را نگه داشته و آماده نقاشی است. رنگ‌های نارنجی و صورتی از نوک این قلم پاشیده می‌شود و یک الگوی موجی پرجنب‌و‌جوش به سمت بالا ایجاد می‌کند. هنگامی که فرد اپل پنسل پرو را بین انگشت شست و اشاره خود می‌چرخاند، قطرات صورتی، نارنجی و سفید به دنبال آن می‌چرخند و کاغذ به آرامی تکان می‌خورد.»

اپل پنسل پرو

اپل پنسل پرو؛ اشتباه سایت ژاپنی یا معرفی رسمی در رویداد اپل؟

اشاره به اپل پنسل پرو در وب‌سایت اپل ژاپن رؤیت شد

البته متن جایگزین این تصویر در وب‌سایت اپل در ایالات‌متحده (و سایر مناطق) این طرح را به‌گونه‌ای توصیف می‌کند که یک اپل پنسل معمولی را نشان می‌دهد؛ نه یک اپل پنسل پرو. این احتمال وجود دارد که در سایت ژاپنی اپل یک اشتباه رخ داده باشد و شخصی که متن جایگزین را وارد می‌کند، قصد داشته است که در اصل همان Apple Pencil را بنویسد. اپل هنوز در رابطه با این موضوع اظهارنظر رسمی نکرده است.

انتظار می‌رود اپل آیپدهای جدید خود را در رویداد «Let Loose» به نمایش بگذارد. شایعات همچنین حاکی از آن است که اپل یک پنسل جدید با نوک مغناطیسی قابل تعویض و قابلیت تشخیص فشاری (squeeze gesture) را معرفی کند. باید منتظر ماند و دید که بالاخره اپل در مراسم امروز از قلم جدید برای آیپدها رونمایی خواهد کرد یا خیر.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا