بازی

ستاره Stranger Things به فصل پنجم سریال Fargo پیوست

ستاره Stranger Things به فصل پنجم سریال Fargo پیوست

با شروع پروسه ساخت فصل جدید سریال Fargo، مجموعه تلویزیونی آنتولوژی تحسین شده، چندین بازیگر جدید به جمع بازیگران فصل پنجم پیوستند.

جو کیئری که برای بازی در سریال Stranger Things شناخته می‌شود، در نقش گیتور تیلمن به بازیگران فصل پنجم می‌پیوندد. لامورن موریس (بازیگر سریال New Girl) در نقش شخصیت ویت فار و ریشا مورجانی (بازیگر سریال Never Have I Ever) نیز در نقش ایندیرا اولمستد در فصل جدید فارگو بازی خواهند کرد.

مطلب پیشنهادی:۴ سریال نوروز ۱۴۰۱ تلویزیون را بشناسیدسه گزینه قطعی و یک گزینه احتمالی
۴ سریال نوروز ۱۴۰۱ تلویزیون را بشناسید

بازیگران جدید به جمع بازیگران شناخته شده‌ی قبلی همچون جان هم (بازیگر سریال Mad Men) جونو تیمپل (بازیگر سریال Ted Lasso) و جنیفر جیسن لی (بازیگر فیلم The Hateful Eight) ملحق می‌شوند.

در حالی که اطلاعات خاصی در مورد شخصیت‌ها فاش نشده، مجموعه بازیگران با استعداد به طور بالقوه می‌توانند فصل هیجان‌انگیز دیگری از این سریال تلویزیونی را به ارمغان بیاورند.

سریال Fargo، که بر اساس فیلم مشهور برادران کوئن ساخته شده، در سال ۲۰۱۴ برای اولین بار در تلویزیون به نمایش در آمد و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. این سریال که توسط نوآ هاولی ساخته شده، تاکنون برنده شش برنده امی شده است.

Fargo

با توجه به اینکه هر فصل از Fargo در یک محیط جدید با شخصیت‌های مختلف در دوره‌های زمانی مختلف اتفاق می‌افتد، همچنان داستان فصل پنجم در حد یک راز باقی مانده است.

اما با اعلام انتخاب بازیگران جدید، به احتمال زیاد اطلاعات بیشتری در آینده نزدیک اعلام خواهد شد. وارن لیتلفیلد، جوئل کوئن، ایتن کوئن، استیو استارک، کیم تاد و وینسنت لندی تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال هستند.

در کنار فصل پنجم فارگو، هاولی همچنین در حال ساخت سریالی بر اساس فرنچایز Alien است که گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد فیلم‌نامه‌های سریال در حال حاضر تکمیل شده‌اند. انتظار می رود تولید سریال بی‌نام بیگانه در سال ۲۰۲۳ آغاز شود.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال All of Us Are Dead – اپیدمی مردگان متحرکآخرالزمان زامبی‌ها، تزریق آدرنالین و خلق تنش برای ۱۲ ساعت!
نقد سریال All of Us Are Dead – اپیدمی مردگان متحرک


lastech سینما: نقد انیمیشن جدید مینیون ها

تماشا کنید: با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا