بازی

ظاهراً بازی جدید Fable اکنون قابل بازی کردن است

ظاهراً بازی جدید Fable اکنون قابل بازی کردن است

بازی جدید سری Fable نزدیک به سه سال پیش معرفی شد و مدت طولانی‌تری قبل از آن نیز در دست ساخت بوده، اما از زمان انتشار تیزر تریلر معرفی در سال ۲۰۲۰، تاکنون هیچ چیزی از بازی ندیده‌ایم.

قابل درک است که طرفداران به طور فزاینده‌ای در مورد وضعیت پروژه و نحوه به پایان رسیدن آن مضطرب شوند، اما به نظر می‌رسد که استودیو Playground Games بی سر و صدا در حال پیشرفت مداوم در پروسه ساخت این عنوان است.

همانطور که توسط Twisted Voxel مشاهده شد، پروفایل لینکدین تهیه‌کننده Fable، ویجی گیل، به طور حتم نشان می‌دهد که این پروسه به خوبی پیش می‌رود. گیل در پروفایل خود اشاره کرده که فیبل هم‌اکنون قابل بازی کردن است و ذکر می‌کند که بخشی از مسئولیت‌های او در Playground Games، «آماده‌سازی و تسهیل منظم بازی و برگزاری جلسه بررسی با سهامداران کلیدی» است.

مطلب پیشنهادی:۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانیدهر ارزانی بی‌حکمت نیست!
۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانید

Fable

البته نسخه قابل بازی یک اثر می‌تواند در طول یک چرخه توسعه، اشکالات بسیار زیادی داشته باشد و لزوماً نشان نمی‌دهد که یک پروژه در حال حاضر در چه مرحله‌ای از تولید قرار دارد.

اما با توجه به این واقعیت که Fable برای چندین سال در حال توسعه بوده، می‌توان فرض کرد که به اندازه کافی شکل و شمایل گرفته تا با ظرفیت بیشتری قابل بازی کردن باشد.

برخی گزارش‌های اخیر حاکی از آن بود که فیبل در طول تولید با مشکلات توسعه‌ای مواجه شده که تا حد زیادی به خاطر سیاست داخلی استودیو ناشی از استفاده بازی از موتور ForzaTech است. گزارش‌های دیگری نیز ادعا می‌کنند که این پروژه اخیرا ریبوت شده است.

نسخه جدید بازی Fable برای ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی در دست توسعه قرار دارد و به نظر می‌رسد که در کنار Perfect Dark و Avowed در سال ۲۰۲۳ روانه بازار خواهد شد. باید منتظر ماند و دید آیا تاخیری در کار خواهد بود یا خیر.

مطلب پیشنهادی:دکمه Share اکس‌باکس چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟چه دکمه خوبی هستی!
دکمه Share اکس‌باکس چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟


ویجی‌لاگ پلاس: عدم حضور پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو در E3 2023

بازی جدید کن لوین تا بهار سال ۲۰۲۵ منتشر می‌شود - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا