بازی

بازیگران جدیدی به فیلم Ferrari اضافه شدند

بازیگران جدیدی به فیلم Ferrari اضافه شدند

مایکل مان، کارگردان و فیلمنامه‌نویس آمریکایی سال پرکاری را پشت سر گذاشته و پس از ساخت سریال Tokyo Vice برای HBO Max و زمزمه‌های ساخت فیلم Heat 2، مشغول کار روی پروژه اخیرش به نام Ferrari است که تیم بازیگران فوق‌العاده‌ای دارد و اخیرا سه بازیگر جدید به نام‌های سارا گدون، جک اوکانل و پاتریک دمپسی به آن اضافه شده‌اند.

مطلب پیشنهادی:۳۰ فیلم فضایی که ما را به سمت‌ ناشناخته‌ها و فراتر از آن هدایت می‌کندبهترین فیلم‌های فضایی تاریخ سینما
۳۰ فیلم فضایی که ما را به سمت‌ ناشناخته‌ها و فراتر از آن هدایت می‌کند

فیلم بیوگرافی Ferrari همانطور که از نامش پیداست، قرار است داستان انزو فراری موسس شرکت فراری و تولیدکننده اتومبیل‌های سوپراسپورت را روایت کند. آدام درایور برای ایفای نقش اصلی انزو، انتخاب شده، نقشی که پیش از این قرار بود هیو جکمن آن را بازی کند. پنه‌لوپه کروز، شیلین وودلی (بازیگر فیلم بخت پریشان) و گابریل لئونه ایفای نقش‌های مکمل را برعهده خواهند داشت.

جک اوکانل که اخیرا به پروژه اضافه شده برای بازی در نقش پیتر کالینز، راننده فقید بریتانیایی مسابقات اتومبیل‌رانی قرارداد امضا کرده، درحالی که پاتریک دمپسی به عنوان همکار راننده ماشین مسابقه‌ای، یعنی پیرو تاروفی در فیلم حضور خواهد داشت. علاوه بر آن سارا گدون، قرار است نقش لیندا کریستین، ستاره مکزیکی سینما را بازی کند. هنوز مشخص نیست که این سه بازیگر جدید تا چه اندازه در فیلم حضور دارند، اما در روزهای آینده اخبار و اطلاعات بیشتری از پروژه منتشر می‌شود.

فیلم Ferrari در تابستان ۱۹۵۷ اتفاق می‌افتد، جایی که انزو فراری خود را درگیر یک بحران مالی و عاطفی می‌بیند. همانطور که شرکت او در حال مبارزه با ورشکستگی است، فراری نیز در خانه با مشکلات خانوادگی مواجه است. در میان این مشکلات بزرگ، فراری تصمیم می‌گیرد برخلاف شانس پیش برود و روی یک مسابقه مهم شرط‌بندی کند.

هنوز تاریخ انتشار این فیلم مشخص نشده، اما انتظار می‌رود جایی در سال ۲۰۲۳ اکران شود.

مطلب پیشنهادی:۱۰ انیمه نوستالژیک که همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اندآثار به یادماندنی که تمام‌شدنی نیستند
۱۰ انیمه نوستالژیک که همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اند


موشکافی تریلر جدید گاد آو وار رگناروک

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا