بازی

بسته الحاقی جدید Resident Evil Village داستان خانواده وینترز را به پایان می‌رساند

بسته الحاقی جدید Resident Evil Village داستان خانواده وینترز را به پایان می‌رساند

کپکام به تازگی اعلام کرده که بسته الحاقی Shadows of Rose از بازی Resident Evil Village، آخرین بخش از خط داستانی خانواده وینترز (Winters) خواهد بود. کنتو کینوشیتا، کارگردان این بازی در مصاحبه با IGN گفت که کپکام این DLC را به طور خاص برای پایان دادن به داستان این خانواده ساخته است.

نسخه‌های اصلی سری از زمان Resident Evil 7 بر ماجراهای خوفناک خانواده وینترز متمرکز شده بود که در آن ایتن وینترز، قهرمان داستان، در جستجوی همسر گمشده‌اش «میا» در لوئیزیانا بود. Village داستان خانواده را در اروپای شرقی ادامه داد و ایتن به دنبال دختر تازه متولد شده‌اش رز بود که در ابتدای بازی ربوده شد.

مطلب پیشنهادی:پنج فیلم ترسناک زمستانی – وحشتی برای فصل سرماتجربه سرمای استخوان سوز در زیر پتوی گرم
پنج فیلم ترسناک زمستانی – وحشتی برای فصل سرما

داستان بسته الحاقی Shadows of Rose چندین سال پس از وقایع رزیدنت اویل ویلج اتفاق می‌افتد و در آن ما ماجرای رز که اکنون به بلوغ رسیده را دنبال می‌کنیم. احتمالا Resident Evil 9 (یا هر نام دیگری که در نهایت مشخص شود) یا شخصیت‌های جدیدی را معرفی می‌کند یا تمرکز را به یکی از چهره‌های آشنا سری از جمله لیان، کریس، کلیر، جیل و… برمی‌گرداند.

در کنار داستان جدید DLC، کینوشیتا همچنین در مورد حالت سوم شخص بازی صحبت کرد و اظهار داشت که کپکام می‌خواهد چیزی «به خوبی یا بهتر» از دید سوم شخص در ریمیک‌های اخیر رزیدنت اویل ۲ و ۳ بسازد.

در مقایسه با بازی‌های قبلی این سری، Resident Evil Village دارای تنوع فوق‌العاده‌ بیشتری از اعمال بازیکن است. می‌توانید گارد بگیرید، می‌توانید هنگام خمیده شدن حرکت کنید و اشیاء زیادی برای بررسی کردن وجود دارند. ما اصلاحات جامعی انجام دادیم تا مطمئن شویم که این انیمیشن‌های منحصر به فرد کاملا مرتبط با هم به‌نظر برسند.

Resident Evil Village

بسته الحاقی Resident Evil Village: Shadows of Rose در روز ۲۸ اکتبر (۶‌ آبان) منتشر می‌شود. اگر داستان جدید و حالت سوم شخص برای جلب توجه شما کافی نیست، ممکن است برایتان جالب باشد که بدانید شخصیت محبوب Lady Dimitrescu نیز به مد Mercenaries بازی اضافه می‌شود.

کپکام در جریان رویداد Nintendo Direct اعلام کرد که چهار بازی آخر سری رزیدنت اویل اواخر امسال برای نینتندو سوییچ عرضه خواهند شد. هر چهار بازی به‌صورت «نسخه‌های ابری» ارائه می‌شوند، به این معنی که برای تجربه آن‌ها روی کنسول دستی به اینترنت نیاز دارید.

مطلب پیشنهادی:۱۰ نسخه ترسناک سوپرمنوقتی نماد امید تبدیل به دلیل وحشت می‌شود
۱۰ نسخه ترسناک سوپرمن


تماشا کنید: جی تی ای ۶ و هر چی ازش لو رفته

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا