رمز ارز

کیف پول لجر، دوستدار شبکه کاردانو!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارائه‌دهنده کیف پول سخت‌افزاری لجر، با گسترش پشتیبانی از اکوسیستم کاردانو به کاربران اجازه می‌دهد ۱۰۰ توکن بومی این شبکه را در برنامه Ledger Live خود مدیریت کرده و در عین حال، از امنیت Ledger Nano استفاده کنند.
توکن‌های بومی کاردانو، دارایی‌هایی هستند که بر روی بلاکچین کاردانو ساخته شده‌اند. این دارایی‌ها از بسیاری جهات مانند ADA رفتار می‌کنند که ارز اصلی کاردانو است و برای مقاصد خاصی مانند پرداخت هزینه‌ تراکنش استفاده می‌شود.
بر اساس گزارشات، ارزهای دیجیتال جدید اضافه‌شده به لجر شامل ADAX، DANA، DRIP، FIRE و CLAP هستند. این توکن‌ها بر اساس ارزش بازارشان انتخاب نشده‌اند، بلکه تعداد تراکنش‌های انجام‌شده در یک دوره، معیار انتخاب آن‌ها بوده است.
بیش از پنج میلیون توکن در اکوسیستم کاردانو وجود دارد. این شبکه به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا توکن‌های بومی را بدون نوشتن کد سفارشی یا قراردادهای هوشمند گران‌قیمت، ایجاد و توزیع کنند. سازندگان کیف پول سخت‌افزاری لجر اعلام کرده‌اند که توکن‌های بومی کاردانو بیشتری را در آینده به لیست خود اضافه خواهند کرد.
علی‌رغم رکود بازار در چند ماه گذشته، اکوسیستم کاردانو رشد قابل‌توجهی در فعالیت‌های زنجیره‌ای خود داشته است و در ماه جولای، تراکنش‌های انجام‌شده در این زنجیره به رکورد ۴۴٫۸ میلیون رسید که پنج درصد بیشتر از این تعداد در ماه می بود.
در عین حال بر اساس گزارشات رسیده، اجرای هاردفورک واسیل کاردانو دوباره به تعویق افتاده است. هنوز تاریخ جدیدی برای این ارتقا اعلام نشده، اما توسعه‌دهندگان این پروژه در تلاش هستند که همه‌چیز را برای انجام این هاردفورک که به‌منظور افزایش مقیاس‌پذیری شبکه طراحی شده، آماده کنند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کریپتوپوتیتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا