رمز ارز

اوپتیمیسم، رهبر بی چون و چرای بازار رمزارزها در ۷ روز گذشته!

زمان مطالعه: دقیقه

در یک هفته اخیر، برخی از دارایی‌های رمزارزی رشد قابل‌توجهی را تجربه کرده‌اند و در این میان، اوپتیمیسم (Optimism)، یک راه‌حل لایه دوم برای افزایش مقیاس‌پذیری اتریوم، پیشتاز است. داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت رمزارز اوپتیمیسم (OP) هفت روز گذشته برابر با ۰٫۸۹ دلار بود. این در حالی است که این توکن در حال حاضر در محدوده ۱٫۷۵ دلار معامله می‌شود که نشان‌دهنده یک رشد بیش از ۹۵ درصدی در ۷ روز گذشته است. در این بازه زمانی، حجم معاملات و ارزش بازار این رمزارز نیز شاهد رشد ثابتی بوده‌اند.
علاوه بر افزایش قیمت، این پروتکل همچنین شاهد به‌روزرسانی‌های قابل‌توجهی در اکوسیستم خود در طول هفته بوده است. برای مثال، این پروژه، پلتفرم جدیدی را برای معارفه معامله‌گران جدید و باتجربه ارزهای دیجیتال راه‌اندازی کرده و همچنین، اولین استیبل کوین با پشتوانه یورو خود را نیز با نام agEUR معرفی کرده است.
با افزایش انباشت OP در چند روز گذشته، شاخص قدرت نسبی (RSI) اوپتیمیسم در زمان انتشار این خبر، در محدوده ۷۸ (خرید بیش از حد) قرار دارد. شاخص جریان پول (MFI) این رمزارز نیز در سطح ۸۸ قرار دارد. این شاخص‌ها نشان می‌دهند که رالی ۷ روزه توکن OP ممکن است به پایان خود نزدیک شده باشد؛ زیرا پس از چنین اوج‌هایی، یک اصلاح نزولی معمولاً مشاهده می‌شود.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

منبع ای‌ام‌بی‌کریپتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا