بازی

اولین واکنش‌ها به سریال House of the Dragon مثبت بوده است

اولین واکنش‌ها به سریال House of the Dragon مثبت بوده است

در فاصله سه هفته مانده به شروع پخش سریال House of the Dragon، برخی از نظرات منتقدین در فضای مجازی پخش شده که به تعریف و تمجید از آن پرداخته‌اند.

داستان سریال رویدادهای حدود ۲۰۰ سال قبل از Game of Thrones و داستان خاندان تارگرین‌ها و جنگ داخلی مشهور آن را روایت می‌کند. رایان جی کُندال و میگل ساپوچنیک به عنوان شورانرهای سریال با نویسنده کتاب‌ها، جورج آر.آر. مارتین همکاری کردند تا بار دیگر طرفداران را به این دنیای فانتزی بازگرداند.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال All of Us Are Dead – اپیدمی مردگان متحرکآخرالزمان زامبی‌ها، تزریق آدرنالین و خلق تنش برای ۱۲ ساعت!
نقد سریال All of Us Are Dead – اپیدمی مردگان متحرک

اکنون در فاصله کوتاه باقی مانده به پخش سریال، نظر برخی از منتقدین منتشر شده است. استیو واینتراب و کریستینا رادیش از Collider واکنش خود را به سریال جدید نشان دادند و معتقدند که این سریال واقعا خوب ساخته شده همچنین ادعا می‌کنند که «از نظر مقیاس و وسعت، حس و حالی حماسی دارد، در عین اینکه داستانی شخصی و صمیمی درباره یک خانواده را تعریف می‌کند». واینتراب در توییتر خود گفت:

اصلا فصل آخر بازی تاج و تخت را دوست نداشتم. اما اعتراف می‌کنم که اولین قسمت سریال House of The Dragon واقعا خوب ساخته شده است و من قطعا به تماشای آن ادامه خواهم داد. پس از پایان اپیزود، آن‌ها پیش‌نمایش گسترده‌ای از فصل را نشان دادند که جالب به نظر می‌رسید.

با توجه به اینکه واینتراب فصل آخر سریال Game of Thrones را دوست نداشت، شنیدن این حرف‌ها امیدوارکننده است، زیرا این امکان وجود دارد تا با سریالی مواجه باشیم که دوباره الهام بخش طرفداران می‌شود و باری دیگر آن‌ها را غرق دنیای وستروس می‌کند.

House of the Dragon

منتقدان دیگری مانند براندون کتز، قسمت پایلوت را «جانشینی شایسته» برای سریال قبلی نامیده و ادعا می‌کند که اولین نمایش آن «پر جنب و جوش» است. کت کومبز در مورد قسمت اول شور و شوق مشابهی داشت و آن را «فوق‌العاده» نامید. در حالی که دیگران آن را «سنگین» خواندند و سریال جدید را به دلیل دارا بودن یک لحن جدی‌تر تحسین کردند.

منتقد دیگری اشاره کرد چیزی در قسمت اول وجود دارد که ممکن است برخی از طرفداران آن را «بدعت» بدانند و سپس به تعریف و تمجید آن پرداخت و گفت شاید طرفداران را دوباره به این دنیای وسیع بازگرداند.

روز گذشته سازندگان اسپین‌آف بازی تاج و تخت درباره رقابت با سریال ارباب حلقه‌ها صحبت کرده بودند که به نظر چندان نگران این موضوع نیستند. پخش سریال House of the Dragon از روز ۲۱ آگوست (یکشنبه ۳۰ مرداد) از شبکه HBO و سرویس HBO Max آغاز خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۴ سریال نوروز ۱۴۰۱ تلویزیون را بشناسیدسه گزینه قطعی و یک گزینه احتمالی
۴ سریال نوروز ۱۴۰۱ تلویزیون را بشناسید


کارت‌های حذف شده کلش رویال + بازی‌های انیمیشنی موبایل

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا