بازی

آپدیت New Game Plus بازی God of War Ragnarok بهار ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد

آپدیت New Game Plus بازی God of War Ragnarok بهار ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد

توسعه‌دهندگان بازی God of War Ragnarok تایید کردند که آپدیت New Game Plus این عنوان قرار است در بهار ۲۰۲۳ منتشر شود.

استودیو سنتا مونیکا در توییت جدیدی نوشت:

می‌دانیم که برای بسیاری از شما این سوال پیش آمده، بنابراین با خرسندی به شما اطلاع می‌دهیم که آپدیت New Game Plus بازی در بهار ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد. در زمان نزدیکی به انتشار آن، جزئیات بیشتری را ارائه خواهیم کرد.

مطلب پیشنهادی:باید از کدام مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی دشمنان اسپایدرمن استفاده شود؟توبی، اندرو، تام یا یک چهره کاملاً جدید؟
باید از کدام مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی دشمنان اسپایدرمن استفاده شود؟

بازی قبلی God of War که سال ۲۰۱۸ منتشر شده بود نیز چند ماه پس از انتشار اولیه این بروزرسانی را دریافت کرده بود. با وجود این آپدیت، بازیکنان می‌توانند با تجهیزات، توانایی‌ها و سلاح‌های خود بازی جدیدی را آغاز کنند. همچنین یک منبع جدید برای جمع‌آوری بهتر به نام skap slag به بازی اضافه کرد که از طریق آن می‌توانید برای ایجاد تجهیزات بهتر استفاده کنید.

God of War Ragnarok

سونی در چند سال گذشته همین روند را انجام داده و چند ماه پس از انتشار بازی‌های اورجینال خود، آپدیت نیو گیم پلاس را در دسترس بازیکنان قرار داده است. Ghost of Tsushima و Horizon Forbidden West از جمله دیگر عناوینی هستند که چنین روندی را دنبال کرده‌اند.

God of War Ragnarok از جمله بازی‌های بزرگی بود که در سال ۲۰۲۲ منتشر شد، هرچند در زمینه بهترین بازی سال، در برابر Elden Ring از فرام سافتور شکست خورد. در همین رابطه، اخیرا نیز تایید شده بود که آمازون قصد دارد سریال لایو اکشن God of War را بسازد.

مطلب پیشنهادی:۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانیدهر ارزانی بی‌حکمت نیست!
۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانید


بررسی ویدئویی استیم دک

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا