بازی

قسمت بعدی سریال Better Call Saul «بریکینگ بد» نام دارد

قسمت بعدی سریال Better Call Saul «بریکینگ بد» نام دارد

با نزدیک شدن به پایان فصل ششم و نهایی سریال Better Call Saul (بهتره با ساول تماس بگیری)، تنها ۳ اپیزود تا انتهای آن باقی مانده و طبق اخبار جدید عنوان قسمت یازدهم و بعدی آن که این هفته منتشر می‌شود «Breaking Bad» نام دارد. جالب است بدانید هنگام پخش سریال بریکینگ بد و زمانی که شخصیت ساول گودمن (با بازی باب ادنکرک) برای اولین بار در اپیزود هشتم فصل ۲ وارد سریال شد، عنوان آن قسمت نیز (Better Call Saul) بود.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به بخش اول از فصل پنجم سریال Money Heist – پایان سرقت پولغیرقابل پیش‌بینی‌تر از همیشه
نگاهی به بخش اول از فصل پنجم سریال Money Heist – پایان سرقت پول

همراه با نام اپیزود، توضیح مختصری نیز درباره آن منتشر شده است: «شریک‌ها کار خود را به سطوح جدیدی ارتقا می‌دهند». این عنوان می‌تواند به احتمالات مختلفی اشاره‌ داشته باشد و همانطور که تاکنون در سریال نشان داده شده، انتخاب این عنوان قطعا چیزی فراتر از یک یادآوری ساده از سریال تحسین‌شده بریکینگ بد است که این جهان داستانی را در سال ۲۰۰۸ آغاز کرد.

با توجه به اینکه سریال عمدتا با تمرکز بر رویدادهای قبل از Breaking Bad چگونه از زمان استفاده کرده و همچنین با گنجاندن صحنه‌ها و سکانس‌هایی که در طول و بعد از وقایع آن سریال اتفاق می‌افتد، نمی‌دانیم این قسمت واقعا به کجا ختم می‌شود، بنابراین احتمال آن زیاد است که حداقل بخشی از اپیزود در روزهای امپراتوری هایزنبرگ اتفاق بیفتد. چراکه پیش از این تایید شده بود برایان کرانستون و آرون پال قرار است نقش‌های خود را در این سریال دوباره بازی کنند. اما با توجه به جایی که کار هردو شخصیت به پایان می‌‌رسد، حضور دوباره آنها در جدول پسازمانی Breaking Bad کمی دشوار خواهد بود.

سریال Better Call Saul

از آنجایی که تنها ۳ قسمت تا پایان سریال باقی مانده، احتمال حضور این دو شخصیت محبوب در اپیزودهای پایانی بسیار زیاد است. اپیزود بعدی این سریال که بریکینگ بد نام دارد، دوشنبه این هفته پخش می‌شود و قسمت پایانی نیز در تاریخ ۱۵ آگوست (۲۴ مرداد ۱۴۰۱) منتشر خواهد شد.

در اخبار مربوط به این سریال خواندیم که فصل پایانی Better Call Saul نزدیک بود کنسل شود و والتر وایت چقدر در قسمت‌های پایانی بهتره با ساول تماس بگیری حضور دارد؟

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت اول سریال جیران – روایت اشتباه تاریخبازسازی قجری سریال شهرزاد
نگاهی به قسمت اول سریال جیران – روایت اشتباه تاریخ


موشکافی تریلر جدید گاد آو وار رگناروک

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا