بازی

Starfield بزرگ‌تر و جاه‌طلبانه‌تر از حد انتظار است

Starfield بزرگ‌تر و جاه‌طلبانه‌تر از حد انتظار است

هر زمان که استودیوی بازیسازی Bethesda در حال ساخت یک نقش آفرینی جدید است، مطمئناً یک حماسه عظیم و گسترده خواهد بود. این ویژگی تعیین‌کننده استودیو از قدیم الایام، از زمان The Elder Scrolls گرفته تا Fallout، در آثارشان موجود بوده و جای تعجب ندارد که بازی مورد انتظار Starfield نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

طبق یک شایعه جدید، بازیکنان آزمایش کننده‌ای که زمان خود را با این بازی سپری کرده‌اند، تحت تاثیر قرار گرفته و شگفت زده شده‌اند که چقدر این عنوان گسترد‌ه‌تر از آن چیزی است که انتظار داشتند. اینسایدر colteastwood جزئیاتی را که در مورد بازی از طریق پلی‌تست‌ها شنیده، در قسمت اخیر پادکست XNC به اشتراک گذاشته که در یوتیوب می‌توانید مشاهده کنید.

مطلب پیشنهادی:مقایسه ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اسکدوم کنسول را بخریم؟
مقایسه ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس

به گفته او، بازیکنان می‌گویند که استارفیلد «بزرگ‌تر و جاه‌طلبانه‌تر از آن چیزی است که انتظار داشتند» و اضافه می‌کند عظیم‌تر از تمام چیزهایی است که [استودیوی بازی‌سازی بتسدا] در اسکایریم انجام داده بود.

هر کاری که آن‌ها در Fallout و Skyrim انجام داده بودند را در بر می‌گیرد و آن را گسترش می‌دهد.

البته بتسدا پیش از این چندین بار بیان کرده بود که Starfield در حال تبدیل شدن به بزرگ‌ترین پروژه استودیو تا به امروز است. سازنده تأیید کرده که کوئست اصلی بازی حدود ۲۰ درصد بزرگ‌تر از آثار قبلی است و تجربه کلی آن هنرمندانه‌ترین محتوایی است که تاکنون بتسدا تولید کرده است. ناگفته نماند که ادعا شده استارفیلد بیش از ۲۵۰ هزار خط دیالوگ دارد.

Starfield

البته کمیت همیشه با کیفیت برابری نمی‌کند، اما این همان تعادلی است که عناوین استودیوی بازی‌سازی بتسدا در گذشته به خوبی به آن دست یافته بودند، بنابراین می‌توان امیدوار بود که Starfield از موفقیت مشابهی در این زمینه برخوردار شود.

استارفیلد در نیمه اول سال ۲۰۲۳ برای پی‌سی و ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه شود.

مطلب پیشنهادی:آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟کهنه میشه دل‌آزار!
آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟


چرا کانتر استرایک هنوز خوب است؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا