بازی

پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو احتمالا در E3 2023 حضور ندارند

پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو احتمالا در E3 2023 حضور ندارند

طبق گزارش مفصلی که اخیرا IGN منتشر کرده، به احتمال قوی پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو در رویداد E3 امسال حضور نداشته باشند. البته منابع نزدیک به سایت VGC عدم حضور ایکس باکس در مراسم را به شکل صریح تایید نکرده‌اند.

E3 2023 قرار است از تاریخ ۱۳ ژوئن تا ۱۶ ژوئن (۲۳ تا ۲۶ خرداد ۱۴۰۲) برگزار گردد و از امسال ReedPop به جای ESA وظیفه هماهنگی و برگزاری آن را برعهده خواهد داشت.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Call of Duty Warzone 2جذاب روی کاغذ، زجرآور در اجرا
بررسی بازی Call of Duty Warzone 2

بر اساس اطلاعاتی که منابع VGC منتشر کرده‌اند، شرکت نینتندو قصد شرکت در رویداد فیزیکی امسال را ندارد، چراکه ظاهرا بازی‌های بزرگ و مهمی برای انتشار در آینده نزدیک آماده نکرده و حضور در رویداد برایشان توجیه خاصی ندارد. این در حالی است که نینتندو در آخرین رویداد فیزیکی E3 مربوط به سال ۲۰۱۹ جزو شرکت‌کنندگان اصلی بود، با اینکه ناشرانی نظیر سونی و مایکروسافت در آن حضور نداشتند.

از سوی دیگر عدم حضور سونی در رویداد پیش‌رو آنچنان تعجب‌برانگیز نیست، زیرا آن‌ها سال ۲۰۱۹ هم در مراسم حاضر نبودند و همان سال اعلام کردند نباید طی ۲۰۲۰ نیز منتظرشان باشیم. البته که E3 از همان سال به‌خاطر پاندمی کرونا کنسل شد و اکنون در ۲۰۲۳، شاهد بازگشت آن پس از چهار سال هستیم.

E3 2023

همچنین، مایکروسافت قبلا اعلام کرده در لس آنجلس (محل برگزاری E‌3) با رویداد تابستانی خودش حضور می‌یابد. با این حال IGN گفته ناشر مذکور حضور فیزیکی و مستقیمی در سالن مراسم E‌3 نخواهد داشت.

از دست دادن سه تا از بزرگترین شرکت‌های صنعت ویدیو گیم که همگی صاحب پلتفرم هستند، می‌تواند ضربه بزرگی به رویداد امسال بزند. با تمام این اوصاف، برخی منابع مدعی شده‌اند که علی‌رغم این موضوع، E3 2023 رویدادی پرهیجان با حضور شرکت‌های مهم صنعت خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Tale of Bistunتراژدی عشق و زندگی
بررسی بازی The Tale of Bistun


داستان دکتر دیسریسپکت ؛ پادشاه عزل شده توییچ 

داستان دکتر دیسریسپکت

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا