بازی

بازی Black Panther در دست ساخت قرار دارد

بازی Black Panther در دست ساخت قرار دارد

در حال حاضر چند بازی از ابرقهرمانان مارول در دست ساخت قرار دارد و به نظر می‌رسد پلنگ سیاه (Black Panther) یکی از مهم‌ترین آن‌ها باشد. 

دیروز اولین تریلر از فیلم Black Panther: Wakanda Forever منتشر شد و به نظر می‌رسد که مارول قصد دارد این شخصیت را به صورت مستقل وارد صنعت بازی‌های ویدئویی کند. جف گراب (Jeff Grubb) که یک خبرنگار و منبع معتبر محسوب می‌شود کسی است به ساخت بازی پلنگ سیاه اشاره کرده.

متاسفانه گراب اطلاعات بیشتر در این زمینه در اختیار ما قرار نداده است، اما او تا ساعاتی دیگر طی یک لایو استریم به صحبت در مورد بازی Black Panther خواهد پرداخت. به نظر می‌رسد که نام پلنگ سیاه را هم باید در کنار بازی‌های مرد عنکبوتی، Marvel’s Wolverine، مایلز مورالز، Marvel’s Avengers و Marvel’s Midnight Suns قرار داد.

پلنگ سیاه

با وجود اینکه پلنگ سیاه بازی مستقل خودش را ندارد، اما این شخصیت از سال سال پیش با بسته الحاقی War for Wakanda در Marvel’s Avengers قابل بازی است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از بازی Black Panther در اختیار ما قرار ندارد و باید منتظر لایو استریم جف گراب بمانیم. 

فیلم Black Panther: Wakanda Forever بدون حضور چادویک بوزمن (Chadwick Boseman) در تاریخ ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲ (۲۰ آبان ۱۴۰۱) در سینماها اکران می‌شود.

مطلب پیشنهادی:۵ ویژگی خاص بدن ثوریک ازگاردی با ویژگی‌هایی خاص‌تر از هم‌نوعان خود
۵ ویژگی خاص بدن ثور


وقت‌هایی که نباید بازی کنید!

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا