بازی

گندالف و دنریس به بازی MultiVersus اضافه نخواهند شد

گندالف و دنریس به بازی MultiVersus اضافه نخواهند شد

بازی مولتی ورسس (MultiVersus) حتی قبل از عرضه نیز هدفی بسیار آسان برای دیتاماینرها بوده و اکنون اطلاعات جدیدی از این طریق در اختیار ما قرار گرفته است.

دیتاماینرها معمولا نام شخصیت‌های جدید بازی MultiVersus را لو می‌دهند، اما اکنون ما را با شخصیت‌هایی آشنا می‌کنند که احتمالا هیچ وقت به بازی اضافه نخواهند شد. بنابر اطلاعات منتشر شده تمامی دیالوگ‌های گندالف، شخصیت اِلِوِن از Stranger Things، دنریس از بازی تاج و تخت و کریگ از the Creek از فایل‌های بازی حف شده‌اند. 

گندالف یکی از شخصیت‌های بسیار مورد انتظار مولتی ورسس محسوب می‌شد که از همان ابتدای کار شایعات زیادی درباره او وجود داشت. حتی در گذشته تصویری از مدل شخصیت گندالف هم لو رفته بود و مشخص نیست که چرا استودیو دارایی‌های او را به صورت کامل از فایل بازی حذف کرده است. 

مطلب پیشنهادی:اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کردهمچنین یک بازی مرموز رایگان در هفته آینده اعلام خواهد شد
اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کرد

بازی MultiVersus

همچنین باید اشاره کنیم که نوبیا (Nubia) شخصیت مستقلی شده و دیگر تنها یک اسکین برای واندروومن نیست. بتای عمومی این بازی در روز سه‌شنبه ۴ مرداد در دسترس همه قرار می‌گیرد. دو روز پیش نیز شخصیت‌های لبران جیمز و ریک و مورتی برای مولتی ورسس معرفی شدند. احتمالا در آینده جوکر، اسکوبی و بلک ادام نیز برای این بازی معرفی می‌شوند.

مولتی‌ورسس به عنوان یک بازی رایگان در تاریخی نامعلوم برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی با پشتیبانی کامل از قابلیت کراس-پلی منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Crossfire Xجنگ بر سر هیچ و پوچ
بررسی بازی Crossfire X


وقت‌هایی که نباید بازی کنید!

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا