بازی

کوین فایگی: برادران روسو کارگردان فیلم‌های جدید Avengers نیستند

کوین فایگی: برادران روسو کارگردان فیلم‌های جدید Avengers نیستند

به گفته کوین فایگی، رئیس مارول، «برادران روسو» کارگردان فیلم‌های جدید اونجرز یعنی Avengers: The Kang Dynasty یا Avengers: Secret Wars نخواهند بود.

مارول در رویداد کامیک‌کان از فاز ششم و هفتم MCU (دنیایی سینمایی مارول) رونمایی کرد. در فاز ششم، طرفداران شاهد نسخه‌های جدیدی از فیلم محبوب «انتقام جویان» (Avengers) خواهند بود که اولی، Avengers: The Kang Dynasty نام دارد و در تاریخ ۲ مه ۲۰۲۵ (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴) و دومی Avengers: Secret Wars است که در ۷ نوامبر ۲۰۲۵ (۱۶ آبان ۱۴۰۴) پخش می‌شود.

با این حال، کوین فایگی رئیس مارول تایید کرد که «آنتونی» و «جوزف وی. روسو» یا همان برادران روسو که کارگردانان دو فیلم قبلی اونجرز یعنی Avengers: Infinity War و Avengers: Endgame بوده‌اند، در ساخت فیلم‌های جدید هیچ نقشی نخواهند داشت.

مطلب پیشنهادی:تحلیل شخصیت سه اسپایدرمن – هویت، احساسات و بلوغبحران‌های پیتر پارکری
تحلیل شخصیت سه اسپایدرمن – هویت، احساسات و بلوغ

او در مصاحبه خود با ددلاین در این رابطه گفت:

آن‌ها در این مورد بسیار قاطع بوده است. ما آن‌ها را دوست داریم، آن‌ها نیز ما را دوست دارند. ما می‌خواهیم کاری را پیدا کنیم که با یکدیگر آن را انجام دهیم و این [فیلم‌های جدید Avengers] نیست.

برادران روسو همچنین فیلم‌های Captain America: Civil War و Captain America: The Winter Soldier را نیز در کارنامه خود دارند.

اونجرز

جو روسو که اخیرا فیلم The Gray Man با نویسندگی و کارگردانی او (به همراه آنتونی) منتشر شده، در مصاحبه‌ای به توتال‌فیلم گفته بود:

ما در موقعیت منحصر‌به‌فردی در حرفه خود قرار داریم که می‌توانیم چیزی که می‌خواهیم را انجام دهیم. ما سعی می‌کنیم راه را برای فیلمسازان جوان دیگر مانند دانیل‌ها باز کنیم.»

او به دانیل کوان و دانیل شاینرت اشاره کرده که اخیرا فیلم موفق Everything Everywhere All at Once از آن‌ها اکران شده است.

مطلب پیشنهادی:۹ بار که مرد عنکبوتی به نجات اونجرز پرداختیک پسر بچه دبیرستانی که ناجی تواناترین قهرمانان زمین می‌شود
۹ بار که مرد عنکبوتی به نجات اونجرز پرداخت


میم ریویو #6 ما رو بخندونید جایزه میگیرید

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا