بازی

کراس‌پلی بازی Saints Row میان‌نسلی است اما میان‌پلتفرمی نیست

کراس‌پلی بازی Saints Row میان‌نسلی است اما میان‌پلتفرمی نیست

Deep Silver تایید کرده که ویژگی کراس‌پلی بازی Saints Row تنها برای بازیکنانی که به دنبال تشکیل گروه در چندین نسل از یک خانواده کنسولی هستند، وجود دارد. گزینه‌ای برای ملحق شدن بازیکنان پلی‌ استیشن و ایکس‌ باکس وجود نخواهد داشت.

یکی از نمایندگان ناشر بازی به GamesRadar گفت:

بازی میان‌نسلی خواهد بود. بنابراین کوآپ بین ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس قابل انجام است و PS4 با PS5 نیز امکان‌پذیر است. اما قابلیت میان‌کنسولی [پلی استیشن با ایکس باکس] امکان‌پذیر نخواهد بود.

این نماینده اعلام نکرد که آیا بین نسخه‌های کنسول و رایانه شخصی، کراس‌پلی وجود دارد یا خیر.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Dune – یک اقتباس سینمایی جاه‌طلببازخوانی حماسه علمی‌تخیلی فرانک هربرت از طریق لنزهای فراگیر دنیس ویلنوو
نقد فیلم Dune – یک اقتباس سینمایی جاه‌طلب

مانند نسخه‌های قبلی این سری، Saints Row جدید دارای بخش کوآپ دو نفره است که به شما و دوست‌تان اجازه می‌دهد تا به همراه یکدیگر به هرج و مرج در شهر بپردازید.

کمپین داستانی بازی از ابتدا تا انتها به صورت Co-op قابل بازی کردن است و بازیکن دوم می‌تواند در هر زمانی وارد یا خارج شود و شخصیت Boss شخصی‌سازی شده را با خود بیاورد. همچنین یک نوار شوخی‌های سرکاری خواهید داشت که می‌توانید از آن برای تبدیل دوست خود به توالت یا هر جسم بی‌جان دیگری استفاده کنید.

دو روز پیش استودیو Volition با انتشار پستی اعلام کرد که بازی گلد شده و هم‌اکنون برای پیش خرید در دسترس قرار دارد. استودیو قول یک سیستم شخصی‌سازی بسیار عمیق را به طرفداران داده بود و خبر خوب برای طرفداران سری این است که بازی جدید به نسخه‌های پیشین وفادار بوده و جایی برای نگرانی وجود ندارند.

بازی Saints Row

در این عنوان شما به گروهی خلافکار به اسم Saints پیوسته‌اید که قصد دارد در شهر سانتو ایلسو (Santo Ileso) پیشرفت کند. در این شهر گروه‌های دیگری با استایل و شخصیت‌ منحصر به‌فرد خود نیز وجود دارند و استودیو نام‌های لاس پنتروس، The Idols و Marshall Defense Technologies را برای آن‌ها انتخاب کرده است.

ریبوت بازی Saints Row قرار است در تاریخ ۲۳ آگوست (۱ شهریور ۱۴۰۱) برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر شود.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های سرقتی قرن بیست و یکمداستان بدون پایان دزد و پلیس
بهترین فیلم‌های سرقتی قرن بیست و یکم


چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا