بازی

نسخه ریمستر بازی Horizon Zero Dawn در دست ساخت است

نسخه ریمستر بازی Horizon Zero Dawn در دست ساخت است

Sony Interactive Entertainment در حال برنامه ریزی برای عرضه نسخه ریمستر عنوان Horizon Zero Dawn برای پلی استیشن ۵ است. این خبر طبق گزارش MP1ST به دست رسید که سپس VGC از طریق منابع خود آن را تایید کرد.

ادعا شده که نسخه به‌روز شده بازی استودیو گوریلا گیمز دارای جلوه‌های بصری بهبود یافته است تا در قالب مدل‌های شخصیتی جدید، نورپردازی و انیمیشن‌ها با دنباله Horizon Forbidden West برابری کند. علاوه بر این، ادعا شده که نسخه جدید ویژگی‌های دسترسی‌پذیری، مدهای گرافیکی و بهبود QoL گیم‌پلی را به همراه دارد.

مطلب پیشنهادی:راهنمای حل مشکل دریفت کنترلر PS5دریفت نکش عزیزم!
راهنمای حل مشکل دریفت کنترلر PS5

انتشار مجدد بازی‌های موفق اخیر روند جدیدی برای پلی استیشن نیست، چرا که سونی تاکنون چندین ریمستر و ریمیک برای کنسول نسل جدید PS5 منتشر کرده است، از جمله Spider-Man، Ghost of Tsushima، Uncharted 4 و The Last of Us.

نسخه پی‌سی Horizon Zero Dawn دو سال پیش با Draw Distance بهبود یافته و نرخ فریم بالاتر منتشر شد، اما بیشتر از دارایی‌ها و ویژگی‌های نسخه پلی استیشن ۴ استفاده کرده بود.

علاوه بر این، گزارش MP1ST ادعا می‌کند که Guerilla Games در حال حاضر روی یک بازی چند نفره هورایزن برای PS5 و PC کار می‌کند که با آنچه VGC در سال گذشته گزارش کرد، مطابقت دارد.

استودیو مدت‌هاست قصد دارد سری Horizon را به فضای چند نفره گسترش دهد. منابع قبلاً گفته بودند که Co-op ابتدا برای بازی اصلی برنامه ریزی شده بود اما در نهایت کنار گذاشته شد تا تیم سازنده بتواند روی سایر قسمت‌های این عنوان تمرکز کند.

کانسپت آرت Horizon Zero Dawn که در سال ۲۰۱۴ به صورت آنلاین به بیرون درز کرد حتی برنامه‌های اولیه‌ای را نشان می‌داد که چند بازیکن در سناریویی شبیه به بازی‌های Monster Hunter کپکام به نبرد با جانوران مکانیکی عظیم می‌پردازند.

Horizon Zero Dawn
کانسپت آرت بازی در سال ۲۰۱۴

منابع گفتند که سونی مشتاق بود بخش کوآپ را در دنباله‌ی بازی قرار دهد، اما استودیو گوریلا تصمیم گرفت این ویژگی را برای پروژه‌ای در آینده نگه دارد که اسپین‌آف آنلاین مستقل یا Horizon 3 خواهد بود.

در سال ۲۰۱۸، گوریلا کارگردان بازی، سیمون لاروش را دوباره استخدام کرد تا بر عنوانی اعلام نشده کار کند که احتمالاً مربوط به یک پروژه چند نفره است.

این طراح تجربه زیادی در زمینه بازی‌های چند نفره دارد، زیرا بازی شوتر محبوب یوبیسافت، Rainbow Six: Siege و همچنین مدهای آنلاین Splinter Cell: Blacklist و Killzone 2 را کارگردانی کرده است.

مطلب پیشنهادی:آیا سرویس PS Now ارزش خرید دارد؟یک بررسی منصفانه!
آیا سرویس PS Now ارزش خرید دارد؟


سال گودمن خفن تر بود یا هایزنبرگ؟

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا