بازی

فروش ایکس باکس سری اس برای اولین بار در ژاپن از پلی استیشن ۵ پیشی گرفت

فروش ایکس باکس سری اس برای اولین بار در ژاپن از پلی استیشن ۵ پیشی گرفت

ایکس باکس سری اس به قهرمان جدید مایکروسافت در ژاپن تبدیل شده و فروش آن در این کشور برای اولین بار از پلی استیشن ۵ پیشی گرفت.

«الکس آنیل» مدیر بازرگانی ژاپن از شرکت Limited Run Games با نقل کردن آمار فروش ارائه شده توسط Famitsu این خبر را گزارش کرده است. طبق توییت او، ایکس باکس سری اس با فروش ۶۱۲۰ دستگاه بیش از دو برابر پلی استیشن ۵ فروش داشته که هر دو نسخه فیزیکی و دیجیتال کنسول سونی ۲۹۶۳ واحد فروش کرده است.

مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید SSD برای پلی استیشن 5سریع‌ترین SSDهای دنیا را لازم دارید
راهنمای خرید SSD برای پلی استیشن 5

ایکس باکس همیشه تلاش داشته تا در بازار ژاپن، سهم خود را افزایش دهد. در حالی که به راحتی میلیون‌ها دستگاه پلی استیشن به فروش می‌رسد، تاکنون تنها ایکس باکس ۳۶۰ موفق شده بیش از یک میلیون دستگاه به فروش برساند. فروش ایکس‌باکس وان به سختی به بیشتر از ۱۰۰ هزار دستگاه می‌رسد و فروش ترکیبی ایکس‌باکس سری ایکس و اس کمی بیشتر از ۲۰۰ هزار دستگاه است.

ایکس باکس سری اس

نکته قابل توجه دیگر اینکه فروش مادام العمر پلی استیشن ۵ در ژاپن حدود ۱.۶ میلیون دستگاه است که فاصله بسیار زیادی نسبت به ایکس باکس دارد و احتمالا بیشتر از این هم خواهد شد، اما عرضه کنسول سونی در سال‌های گذشته با مشکلات و کمبودهای مواجه بوده است.

مطلب پیشنهادی:هر آن‌چه باید از فرم جدید پلی‌استیشن پلاس بدانیداین که همونه!
هر آن‌چه باید از فرم جدید پلی‌استیشن پلاس بدانید

همچنین فروش ناچیز ایکس باکس سری ایکس نشان می‌دهد که بازیکنان ژاپنی، نسخه کوچک‌تر و ایکس باکس سری اس را بیشتر ترجیح می‌دهند که احتمالا به دلیل کمبود تلویزیون‌های 4K در ژاپن یا به دلیل اینکه مشتریان ژاپنی «طراحی جمع‌و‌جور و زیبا» را ترجیح می‌دهند باشد.


معرفی کیس گیمینگ MSI MEG Infinite X 11th

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا