رمز ارز

فرش قرمز بورس کالای شیکاگو برای اتریوم!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یکی از بزرگترین بازارهای مشتقات یعنی بورس کالای شیکاگو (CME) اعلام کرد که قصد دارد مشروط به بررسی‌های نظارتی، در 12 سپتامبر گزینه آپشن را به قرادادهای آتی اتریوم اضافه کند. عرضه محصول جدید در حالی است که CME 1.8 میلیون قرارداد آتی اتریوم را ثبت کرده است.
با نزدیک شدن به رویداد Merge اتریوم، تیم مک کورت (Tim McCourt)، از مسئولین بورس کالای شیکاگو گفت که تقاضای فعالان بازار برای مدیریت ریسک قیمت اتریوم را مشاهده کرده است. این مقام اجرایی در بیانیه‌ای افزود که راه‌اندازی قراردادهای آپشن جدید مبتنی بر رشد قابل توجه و نقدینگی عمیقی است که در معاملات آتی اتریوم موجود مشاهده شده است.
بازار مشتقات در حال حاضر قراردادهای آپشن مبتنی بر بیت کوین را ارائه می‌دهد. این شرکت قراردادهای آتی بیت کوین را در سال 2017 راه‌اندازی کرده و چهار سال بعد، قراردادهای آتی اتریوم را معرفی کرد. همچنین اوایل امسال بود که بر اساس تقاضای رو به رشد سرمایه‌گذاران برای چنین محصولاتی، CME شروع به ارائه قراردادهای آپشن بیت کوین و اتریوم در اندازه خرد کرد. سام نیومن (Sam Newman)، رئیس بخش کارگزاری دارایی‌های دیجیتال در TP ICAP گفت که مشتریان این شرکت مشتاقانه منتظر ارائه قراردادهای آپشن اتریوم با اندازه بزرگتر، در کنار گزینه محبوب Micro Ether هستند.
انتظار می‌رود که با اجرای ادغام در شبکه اتریوم، این قراردادهای جدید مورد توجه مشتریان سنتی و همچنین، مشتریان رمزارزی قرار بگیرند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کریپتوپوتیتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا