عمومی

صدای ابرخودرو ۱۲ سیلندر ۲۰۲۴ فراری را بشنوید و احساس قدرت کنید!

صدای ابرخودرو ۱۲ سیلندر ۲۰۲۴ فراری را بشنوید و احساس قدرت کنید!

فراری مثل گذشته با معرفی جدیدترین محصول سری مارانللو (Maranello)، وفاداری‌ خود را به موتورهای V12 به رخ می‌کشد. این شرکت با انتشار دو ویدیوی کوتاه اعلام کرد ابرخودرو جدید ۱۲ سیلندرش را در تاریخ ۳ می (۱۴ اردیبهشت) معرفی خواهد کرد.

اولین ویدیوی فراری با این جمله آغاز می‌شود: «پیشرانه‌ی V12 که فراتر از تکرار است.» پس‌از نمایش کوتاه صحبت‌های انزو فراری فقید درمورد موتورهای ۱۲ سیلندر، صدای استارت خودرو و حرکت پرشتاب آن به گوش می‌رسد.

کلیپ دوم فراری کوتاه‌تر است و نمای مختصری از بدنه و لوگوی خودرو جدید این شرکت را به‌همراه نمایی از پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر به‌نمایش می‌گذارد.

خودرو جدید فراری با کد F167 به‌عنوان جانشین 812 Superfast به بازار می‌آید و مثل آن از موتور ۱۲ سیلندر بهره می‌برد.

سؤال مهم این است که آیا فراری جدید، هیبریدی خواهد بود؟ این خودروساز در سال‌های اخیر موفقیت‌های چشم‌گیری با خودروهای هیبریدی به‌دست آورده و ۴۴ درصد از خودروهایی که در سال ۲۰۲۳ عرضه کرده است، به سیستم برقی کمکی مجهز بوده‌اند.

باتوجه‌به اینکه خودرو‌ جدید فراری جانشین Superfast 812 است، انتظار می‌رود همچنان از موتور V12 با حجم ۶٫۵ لیتر و قدرت ۸۱۵ اسب بخار بهره ببرد. البته گفته می‌شود فراری در این مدل جدید، قدرت موتور را بیش‌ از پیش ارتقاء خواهد داد.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا