بازی

راکستار به طور کامل روی ساخت بازی GTA 6 تمرکز کرده است

راکستار به طور کامل روی ساخت بازی GTA 6 تمرکز کرده است

یک گزارش جدید ادعا می‌کند که راکستار (Rockstar) پس از کنار گذاشتن پروژه‌های ریمستر، کاملا بر توسعه Grand Theft Auto 6 تمرکز کرده است.

روز گذشته، یکی از منابع داخلی راکستار که اطلاعات دقیقی درباره بازی‌های این شرکت در گذشته فاش کرده بود، ادعا کرد که ریمسترهای GTA IV و Red Dead Redemption چند سال پیش جز برنامه‌های آن‌ها بوده، اما تصمیم گرفتند این پروژه‌ها را ادامه ندهند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Editionپس از دو دهه انتظار ادای دینی بهتری به سه گانه‌ی درخشان GTA می‌رفت
بررسی بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition

Tez2 به دلیل مشخصی برای کنار گذاشتن این پروژه‌ها اشاره نکرد، اما از استقبال بسیار ضعیف منتقدان نسبت به Grand Theft Auto Remastered Trilogy به عنوان یکی از دلایل احتمالی این تصمیم یاد شده است.

کوتاکو از این ادعاها حمایت کرده و با استناد به منابع آگاه از برنامه‌های راکستار می‌گوید این استودیو (حداقل به‌ طور موقت و در حال حاضر) پروژه ریمسترها را کنار گذاشته تا به طور کامل روی GTA 6 تمرکز کند.

این استودیو در ماه فوریه تایید کرده بود که «توسعه فعال» بازی GTA 6 «به خوبی در حال انجام است». منابع Kotaku ادعا می‌کنند که راکستار امیدوار است مردم تا زمان انتشار نسخه بعدی سری بعدی، ریمسترهای ناکارآمد جی تی ای را فراموش کنند.

راکستار

آن‌ها همچنین اشاره کردند که ریمسترهای Red Dead Redemption و GTA IV کاملا «از دور خارج نشدند» و ممکن است در آینده پس از انتشار GTA 6 دوباره مورد بازبینی قرار گیرند.

راکستار Grand Theft Auto: The Trilogy – Definitive Edition را آبان ماه سال گذشته منتشر کرد که شامل بازسازی‌های مدرن Grand Theft Auto III، Grand Theft Auto: Vice City و Grand Theft Auto: San Andreas بود.

ریمستر سه‌‌گانه GTA در کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی به دلیل تعداد قابل توجهی از مشکلات فنی و باگ‌های فراوان، به‌شدت مورد انتقاد قرار گرفت که در نتیجه نسخه پی‌سی به طور موقت از فروشگاه‌ها حذف شد.

علی‌رغم مشکلات هنگام عرضه، آمار و ارقام فروش بازی‌ها که بهمن ماه به اشتراک گذاشته شدند، حاکی از آن بود که این سه‌ گانه پس از انتشار در آبان ماه سال گذشته تا بهمن ماه حدود ۱۰ میلیون نسخه فروخته است.

مطلب پیشنهادی:راهنمای تمام کدهای تقلب GTA 3: Definitive Edition
راهنمای تمام کدهای تقلب GTA 3: Definitive Edition


ویجی‌لاگ پلاس: ماجرای تاخیر نمایش گاد آو وار رگناروک

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا