بازی

بازی NBA 2K23 همراه با تصور کاور مایکل جردن معرفی شد

بازی NBA 2K23 همراه با تصور کاور مایکل جردن معرفی شد

استودیو 2K Games اعلام کرد که کاور نسخه ویژه بازی NBA 2K23 شامل تصویری از مایکل جردن، بازیکن حرفه‌ای بازنشسته و کاملا شناخته شده بسکتبال می‌شود.

در واقع دو نسخه NBA 2K23 Michael Jordan Edition و NBA 2K23 Championship Edition از بازی شامل تصویر کاور مایکل جردن می‌شوند.

همانطور که چند روز پیش گفته شده بود، 2K Games از بازی NBA 2K23 رونمایی کرد. 2K همچنین تایید کرد که بازی در تاریخ ۹ سپتامبر ۲۰۲۲ (۱۸ شهریور) منتشر خواهد شد. علاوه بر این، در طول روزهای آینده، کاورهای بیشتری از بازی با حضور بازیکنان حرفه‌ای منتشر خواهد شد. پیش‌فروش بازی از ۷ جولای (۱۶ تیر) آغاز خواهد شد و قیمت آن نیز همان موقع مشخص می‌شود.

بازی NBA 2K23

جردن که تاکنون ۱۴ قهرمانی در تورنمنت سالانه NBA All-Star را در کارنامه خود دارد، تاکنون روی کاور‌های NBA 2K11، NBA 2K12 و NBA 2K16 Special Edition نیز بوده است.

همچنین در این بازی بسکتبال جدید، حالت The Jordan Challenge یک بار دیگر حضور خواهد داشت تا بازیکنان ۱۵ لحظه نمادین و مهم از دوران حرفه‌ای جردن را بازسازی کنند. البته تنها ۵ لحظه جدید در آن وجود دارد و سایر ۱۰ مورد نسخه‌های بازسازی شده لحظات موجود در NBA 2K11 است.


ویجی‌لاگ پلاس: ماجرای تاخیر نمایش گاد آو وار رگناروک

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا