عمومی

بنکیو مانیتور گیمینگ ۵۴۰ هرتز عرضه می‌کند!

بنکیو مانیتور گیمینگ ۵۴۰ هرتز عرضه می‌کند!

Zowie، یکی از زیربرندهای تجاری بنیکو، مدت‌ها است که مانیتورهای گیمینگ را برای گیمرهای ورزش‌های الکترونیکی عرضه می‌کند. جدیدترین مانیتور Zowie با پنل TN پرسرعت و پشتیبانی از جدیدترین نسخه‌ی فناوری DyAc، توجه کاربران فعال و آینده‌نگر ورزش‌های الکترونیکی را به خود جلب خواهد کرد.

BenQ Zowie XL2586X بهترین مانیتور گیمینگ این شرکت تاکنون است که به‌لطف فناوری DyAc 2 می‌تواند نرخ نوسازی ۵۴۰ هرتز را با وضوح حرکت بهتر ارائه دهد. فناوری اختصاصی DyAc، به منظور واضح‌تر کردن صحنه‌های دارای حرکات سریع به کار گرفته می‌شود.

مانیتور بنکیو دارای نمایشگر ۲۴٫۱ اینچی LCD از نوع TN و نرخ نوسازی ۵۴۰ هرتز است. این مانیتور با وضوح ۱٬۹۲۰ در ۱٬۰۸۰ پیکسل و تراکم تقریباً ۹۱ پیکسل در هر اینچ عرضه خواهد شد. زمان پاسخگویی مانیتور ۰٫۵ میلی‌ثانیه تخمین زده می‌شود و همچنین این دستگاه از نرخ نوسازی متغیر بهره می‌برد که در صورت فعال بودن DyAC پشتیبانی نمی‌شود.

مانیتور گیمینگ Zowie به درگاه HDMI 2.1 و DisplayPort 1.4 و جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری مجهز است و از قابلیت‌های تنظیمات دستی مانیتور از جمله تنظیم ارتفاع، چرخش و شیب، پشتیبانی می‌کند.

DyAc (مخفف Dynamic Accuracy) یک ویژگی سخت‌افزاری اختصاصی است که در نمایشگرهای بنکیو یافت می‌شود و بهبود مشخصی را در وضوح حرکت ارائه می‌کند.

مقاله‌های مرتبط

قیمت مانیتور جدید Zowie XL2586X در سایت رسمی بنکیو ۹۹۹٫۹۹ دلار ثبت شده و برای پیش‌خرید دردسترس قرار گرفته است. مانیتور جدید بنکیو در تاریخ ۲۰ می (۳۱ اردیبهشت) به‌طور رسمی در فروشگاه‌های منتخب عرضه خواهد شد.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا