بازی

فروش خوب انیمیشن Minions: The Rise of Gru در اولین روز اکران

فروش خوب انیمیشن Minions: The Rise of Gru در اولین روز اکران

انیمیشن Minions: The Rise of Gru جدیدترین عنوان از فرنچایز Despicable Me، اکران خود را در سینماها آغاز کرده و در آخر هفته مقارن با تعطیلات «چهارم جولای» به گسترش برنامه اکران خود ادامه خواهد داد.

این فیلم خانوادگی بهترین فروش پیش‌نمایش‌ها برای یک انیمیشن از زمان شروع همه‌گیری کرونا تاکنون را داشته و ۱۰.۷۵ میلیون دلار فروش کرده است. با شروع اکران در ۳۳۵۰ سالن سینما و افزایش آن به ۴۳۹۱ سالن در جمعه، چنین آماری نویدبخش اتفاقات خوبی برای فیلم است.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به ۵ تکنولوژی نوآورانه در انیمیشن‌های دیزنی و پیکسارتکنولوژی‌هایی که انیمیشن‌سازی را برای همیشه تغییر دادند
نگاهی به ۵ تکنولوژی نوآورانه در انیمیشن‌های دیزنی و پیکسار

با توجه به اینکه Minions: The Rise of Gru با جشن چهارم جولای، آخر هفته افتتاحیه طولانی‌تری را تجربه خواهد کرد، پیش‌بینی می‌شود بین ۶۵ تا ۷۵ میلیون دلار فروش داشته باشد.

باید گفت پرفروش‌ترین مجموعه انیمیشن تاریخ (بدون اعمال تورم) در دست فرنچایز Despicable Me است که پیش از این با مجموع چهار فیلم، ۳.۵۵ میلیارد دلار فروش کرده بود. در صورتی که پیش‌بینی‌ها درست باشد، Minions: The Rise of Gru کم‌فروش‌ترین فیلم مجموعه خواهد بود که تنها از فروش ۵۶ میلیون دلاری فیلم اصلی Despicable Me در سال ۲۰۱۰ بیشتر خواهد بود.

انیمیشن Despicable Me 2 با ۸۴ میلیون دلار در سال ۲۰۱۳، Minions با ۱۱۵ میلیون دلار در سال ۲۰۱۵ و Despicable Me 3 با ۷۲.۴ میلیون دلار در سال ۲۰۱۷ بیشتر از انیمیشن جدید مجموعه فروش کرده بودند.

با این حال، در شرایط کنونی، The Rise of Gru بیشترین فروش روز افتتاحیه دوران کرونا را رقم زده، زیرا هر دو فیلم Sonic the Hedgehog 2 از پارامونت و Lightyear دیزنی به ترتیب فروش ۶.۲۵ و ۵.۲ میلیون دلاری داشتند. با این حال، Sonic the Hedgehog 2 با ۷۲.۱ میلیون دلار بهترین فروش آخر هفته یک فیلم انیمیشنی از مارس ۲۰۲۰ تاکنون را دارد.

Minions: The Rise of Gru

این انیمیشن سینمایی بیشتر به تاریخچه مینیون‌ها و ارتباط آن‌ها با دنیای Despicable Me می‌پردازد و ما را بیشتر با شخصیت گرو آشنا می‌کند. در این اثر با یک گرو ۱۲ ساله طرف هستیم که می‌خواهد به یک ضد قهرمان بسیار بزرگ تبدیل شود و در این راه مینیون‌هایی را ملاقات می‌کند که زندگی او را برای همیشه تغییر می‌دهند.

استیو کرل، تراجی پی. هنسون، میشل یئو، رابرت فیتزجرالد دیگز و ژان-کلود ون دام از جمله صداپیشگانی هستند که در انیمیشن مینیون ها: ظهور گرو حضور دارند. کایل بالدا و برد ابلسن نیز کارگردانان انیمیشن هستند.

مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین آثار انیمیشنی مخصوص بزرگسالان در سال ۲۰۲۱انتخاب‌هایی عالی برای بچه‌های ریش دار
معرفی بهترین آثار انیمیشنی مخصوص بزرگسالان در سال ۲۰۲۱


Top 10: دلایل مسخره بازی سازها برای شکست بازیشون!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا