فناوری

برگ برنده واتس‌اپ در رقابت با تلگرام

برگ برنده واتس‌اپ در رقابت با تلگرام

شرکت متا ویژگی تولید آنی تصویر با هوش‌مصنوعی را به‌ صورت آزمایشی وارد واتس‌اپ کرد اما در حال حاضر این ویژگی برای کاربران آمریکایی در دسترس است و به‌زودی به‌صورت گسترده‌تر منتشر خواهد شد.

طبق بیانیه متا درباره این هوش‌مصنوعی، به محض تایپ کلمات در ابزار Meta AI، این هوش‌مصنوعی شروع به تولید تصویر می‌کند. با اضافه‌شدن جزئیات بیش‌تر به متن، هوش‌مصنوعی واتس‌اپ در لحظه تصویر مدنظر شما را تغییر می‌دهد.

کاربرانی که وارد طرح بتای جدید شده‌اند، برای دست‌یابی به قابلیت مورد بحث باید پس از ورود به سرویس Meta AI در واتس‌اپ، جمله‌ی مدنظر خود را به‌صورت انگلیسی با عبارت Imagine بنویسند.

متا می‌گوید مدل زبانی بزرگ Llama 3 (زیربنای سرویس Meta AI) می‌تواند تصاویر واضح‌تر با کیفیت‌ بالاتر تولید کند و در نمایش متن‌های موجود در تصاویر، عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد. کاربر می‌تواند با نسخه‌ی جدید Meta AI هر تصویری را که می‌خواهد، متحرک کند.

قابلیت تولید آنی تصویر، افزون‌بر واتس‌اپ برای کاربران آمریکایی نسخه‌ی وب Meta AI نیز دردسترس قرار دارد. این ویژگی بخشی از مجموعه‌قابلیت‌های جدید متا با تمرکز بر هوش‌مصنوعی است که امروز برای پلتفرم‌های اینستاگرام، فیسبوک و مسنجر منتشر شده‌اند.

منبع: برنا

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا