رمز ارز

هدف بعدی اتریوم چیست؟ ۲ هزار دلار یا ۱ هزار دلار؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به نظر می‌رسد که در هفته‌های آینده توکن بومی اتریوم، یعنی اتر، پس از ترسیم یک الگوی دوجی در نمودار خود یک روند صعودی شدید را تجربه کند. شایان ذکر است کندل دوجی زمانی شکل می‌گیرد که قیمت یک رمزارز در نزدیکی همان نقطه‌ای که در یک بازه زمانی مشخص، ساعتی، روزانه یا هفتگی باز شده، بسته می‌شود. از دیدگاه تکنیکال، کندل‌های دوجی نشان‌دهنده عدم تصمیم‌گیری در بازار و به معنای تعادل قدرت بین خریداران و فروشندگان هستند.

۵۰ هزار شیبا هدیه

تو صرافی ارز پلاس، ترید کن و جایزه بگیر!
شروع کن

به گزارش سایت کوین تلگراف، بنابراین، در یک بازار نزولی با ظهور یک کندل این چنینی، کاهش شتاب فروش رخ خواهد داد. در نتیجه، معامله‌گران ممکن است به یک کندل دوجی به عنوان نشانه‌ای برای موقعیت‌های خرید جدید نگاه کنند.

در همین حال، شکل‌گیری چندین کندل مانند این در کنار هم نشان‌دهنده وضعیت تداوم تعارض بین معامله‌گران بوده که می‌تواند منجر به شکست قیمت در هر یک از دو جهت ممکن شود. از آنجایی که جفت ارز اتریوم به دلار الگوی مشابهی را در نمودار هفتگی خود تشکیل داده است، به نظر می‌رسد توکن آماده ثبت حرکت‌های قوی تعیین‌کننده روند در جلسات آینده باشد.ethereum-doji-pattern-hints-at-a-price-rally

برخی از تکنیکالیست‌های اتریوم اکنون بر این باورند که قیمت یک حرکت بازگشتی قاطع خواهد داشت؛ زیرا بر روی میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ هفته‌ای به عنوان یک سطح حمایت قوی عمل می‌کند، قرار دارد.

به علاوه، کف قیمتی قوی دیگری در محدوده 1500 تا 1700 دلار قرار دارد که در محدود کردن تلاش‌های نزولی توکن بین فوریه و ژوئیه 2021 مؤثر بوده است. این نشانه‌ها همگی تئوری بازگشت قیمت را قدرت می‌بخشند.

اگر قیمت اتریوم همان‌طور که در بالا توضیح داده شد، برگردد، آنگاه هدف صعودی بعدی، خط 50% (نزدیک به 2120) نمودار اصلاحی فیبوناچی است که از کف 85 دلار به اوج 4300 دلار کشیده شده است.ethereum-doji-pattern-hints-at-a-price-rally

که این یک حرکت صعودی 20 درصدی است. در همین حال، یک حرکت فراتر از این خط می‌تواند معامله‌گران را برای رسیدن به سطح 2700 دلار به عنوان هدف صعودی بعدی امیدوار کند. این افزایش قیمت نزدیک به 50 درصد خواهد بود.

برعکس، اگر الگوی قیمتی شکل‌گرفته بر عکس عمل کند، می‌تواند اتریوم را به سطح قیمتی 1400 دلار برساند. این سطح همان بالاترین قیمت اتریوم در سال 2018 است و همانطور که در زیر نشان داده شده است، به عنوان یک حمایت در فوریه 2021 عمل کرده بود.ethereum-doji-pattern-hints-at-a-price-rally

یک بریک اوت قاطع به زیر 1400 دلار احتمال رسیدن قیمت به 1000 دلار را به عنوان هدف نزولی بعدی بالا خواهد برد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا