بازی

شایعه: God of War Ragnarok تا سال ۲۰۲۳ تاخیر خواهد خورد

شایعه: God of War Ragnarok تا سال ۲۰۲۳ تاخیر خواهد خورد

طبق گزارش‌های نگران‌کننده‌ای که برای طرفداران پلی‌استیشن منتشر شده، بازی God of War Ragnarok ممکن است در سال ۲۰۲۳ منتشر شود.

هرچند در حال حاضر همه چیز در حد یک شایعه است، اما این احتمالا خبری است که هیچ‌یک از طرفداران بازی‌های ویدیویی نمی‌خواهند بشنوند. طبق وب‌سایت Gamereactor اسپانیا، برخی منابع اروپایی نقل کرده‌اند که بازی به جای سال جاری در سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد.

همانطور که احتمالا به یاد داشته باشد، بازی God of War Ragnarok ابتدا قرار بود سال ۲۰۲۱ برای پلی استیشن ۵ و پلی استیشن منتشر شود، اما انتشار آن در تابستان سال گذشته، به مدت یک سال با تاخیر مواجه شد.

مطلب پیشنهادی:راهنمای بهترین زره‌های God of Warبرازنده شماست جناب کریتوس!
راهنمای بهترین زره‌های God of War

بازی God of War

البته شایعاتی از این قبیل، مخصوصا درباره بازی‌هایی که بسیار مورد انتظار هستند، همیشه شنیده می‌شود، اما سال ۲۰۲۲ تاکنون روند بسیار نگران‌کننده‌ای داشته و بسیاری از بازی‌ها با تاخیر مواجه شده‌اند. حتی شایعاتی درباره احتمال تاخیر نسخه جدید بازی God of War هم شنیده می‌شود.

از جمله بازی‌های بزرگی که در چند ماه گذشته تاخیر خورده‌اند، می‌توان به Starfield و Redfall اشاره کرد تا ۲۰۲۲ برای طرفداران ایکس باکس ناامیدکننده باشد. حالا با تاخیر احتمالی God of War همین اتفاق برای طرفداران پلی استیشن هم اتفاق خواهد افتاد. با این وجود، برونو ولاسکوز کارگردان بازی و همچنین جیسون شرایر اخیرا تاکید کرده بودند که God of War Ragnarok تاخیر نخواهد خورد.

مطلب پیشنهادی:۱۵ بازیگر که می‌توانند نقش کریتوس را بازی کنندکاندیداهای خدای جنگ
۱۵ بازیگر که می‌توانند نقش کریتوس را بازی کنند


اپل داره کنسول بازی می‌سازه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا