بازی

حجم بازی Sonic Frontiers در نینتندو سوییچ مشخص شد

حجم بازی Sonic Frontiers در نینتندو سوییچ مشخص شد

به‌روزرسانی جدید فروشگاه نینتندو نشان داده که حجم بازی سونیک فرانتیرز (Sonic Frontiers) در نینتندو سوییچ ۱۰.۴ گیگابایت خواهد بود که نسبت به بازی‌های پیشین خارپشت آبی در این کنسول، حجیم‌تر است.

وبسایت Nintendo Life اشاره کرده که حجم بازی سونیک فرانتیرز حدود ۶.۶ گیگابایت و حجم Sonic Colors: Ultimate حدود ۶.۸ گیگابایت بود. این موضوع نشان می‌دهد جدیدترین نسخه سری سونیک که در سبک جهان باز ساخته شده، چقدر بزرگ‌تر از عناوین قبلی است.

مطلب پیشنهادی:۵ رقیب سرسخت استیم دک را بشناسیدفلفل نبین چه ریزه!
۵ رقیب سرسخت استیم دک را بشناسید

در توضیحات رسمی فروشگاه نینتندو آمده است:

در جستجوی «زمردهای گمشده هرج‌ومرج»، سونیک در جزیره‌ای باستانی مملو از موجودات غیرعادی گیر می‌افتد. در حالی که شما دنیایی تماشایی از اکشن، ماجراجویی و رمز و راز را کشف می‌کنید، باید با انبوهی از دشمنان قدرتمند نیز مبارزه کنید.

با شتاب به ارتفاعات جدید دست پیدا کنید و هیجان یک پلتفرمر با سرعت بالا و جهان باز را در پنج جزیره عظیم Starfall تجربه کنید. به ماجراجویی بپردازید، از قدرت باستانیان استفاده کنید و دشمنان مرموز جدید را شکست دهید.

ناگفته نماند که بالاخره شاهد حضور Big the Cat در بازی Sonic Frontiers در حین برگزاری همایش گیمزکام ۲۰۲۲ بودیم. این موجود بزرگ بنفش‌رنگ اولین بار در عنوان Sonic Adventure برای کنسول Dreamcast ظاهر شده بود و از آن زمان به شخصیت موردعلاقه طرفداران تبدیل شد و در بسیاری از بازی‌های سری سونیک حضور پیدا کرد.

بازی سونیک فرانتیرز (Sonic Frontiers)

تریلر جدید بازی سونیک فرانتیرز، شخصیت‌ها و مکان‌های جدید را به طرفداران نشان داد. سگا همچنین به حاضرین در رویداد گیمزکام اجازه داد تا این عنوان را از نزدیک تجربه کنند. باید به این نکته اشاره کنیم که فرانتیرز داستان جدیدی خواهد داشت که توسط ایان فلین (Ian Flynn) نوشته شده است.

Sonic Frontiers تنها برای نینتندو سوییچ عرضه نمی‌شود و می‌توانید روز ۸ نوامبر (۱۷ آبان) آن را روی پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی تجربه کنید.

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی که زمان عرضه بالاترین گرافیک را داشتندچشمانت جز زیبایی نبینند!
۱۰ بازی که زمان عرضه بالاترین گرافیک را داشتند


ولاگ گیمزکام #3 – با حال و هوای نمایشگاه بیشتر آشنا بشین

تماشای ولاگ گیمزکام 2022 از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا