بازی

شایعه: رویداد بازسازی Dead Space مهر ماه برگزار می‌شود

شایعه: رویداد بازسازی Dead Space مهر ماه برگزار می‌شود

طبق گفته‌های تام هندرسون در TryHardGuides، الکترونیک آرتز در هفته آخر سپتامبر (اوایل مهر) میزبان یک رویداد حضوری برای بازسازی Dead Space خواهد بود. منابع ادعا می‌کنند که در جریان این رویداد، نمایشی جدید، جلسه پرسش و پاسخ با تیم سازنده و فرصتی برای تجربه بازی وجود خواهد داشت.

به نظر می‌رسد که ویدئوی گیم‌پلی بازی توسط رسانه‌ها قابل ضبط خواهد بود، هرچند هنوز معلوم نیست چه زمانی می‌توانند جزئیات جدید را برای عموم فاش کنند. اما هندرسون می‌گوید که ممکن است «در عرض یک یا دو هفته» این اتفاق بیفتد و سایر رویدادهای رسانه‌ای EA برگزار خواهند شد.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های زامبی غیر انگلیسی زبان – زامبی‌های خارجی!با بهترین زامبی‌ها تا پای مرگ بروید
بهترین فیلم‌های زامبی غیر انگلیسی زبان – زامبی‌های خارجی!

توسعه دهندگان استودیوی Motive ماه گذشته رسیدن به مرحله آلفا را جشن گرفته بودند و پروسه ساخت بازی به احتمال زیاد در مرحله بتا باشد، به این معنی که در مسیر درستی قرار دارد. بازسازی Dead Space چندین پیشرفت بزرگ نسبت به نسخه اصلی ارائه می‌کند، به طوری که محیط‌ها و اشیاء بازی به‌روز شده‌اند و نورپردازی حجمی پویا در آن لحاظ شده است.

جلوه‌های بصری به‌روز شده، اتمسفری جدید، استفاده بهینه از HDR، تغییرات در صدای سلاح‌ها مانند Plasma Cutter و Plasma Rifle و بسیاری موارد دیگر از جمله تغییرات این بازسازی به حساب می‌آیند. از نظر گیم‌پلی، بخش‌های Zero-G یا همان جاذبه صفر به طور کامل نوسازی اساسی شدند و یک سیستم قطع عضو جدید نیز برای بازی طراحی شده است.

Dead Space

الکترونیک آرتز اواخر اردیبهشت ماه اعلام کرد که ریمیک بازی ترسناک علمی-تخیلی Dead Space در تاریخ ۲۷ ژانویه ۲۰۲۳ (۷ بهمن) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر خواهد شد. سازندگان همچنین اعلام کرد که در اکتبر سال جاری و پیش از هالووین، ویدیو کاملی از بازی ارائه خواهد شد. 

مطلب پیشنهادی:با تماشای این ۹ فیلم نظرتان درباره ژانر ترسناک عوض می‌شودفرصتی برای آشنایی‌ با بهترین‌های این ژانر
با تماشای این ۹ فیلم نظرتان درباره ژانر ترسناک عوض می‌شود


ویجی‌لاگ پلاسموفقیت اسپایدرمن روی پی سی و تاخیر خوردن بازی‌های مهم

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا