رمز ارز

متاورس شیبا، سرمایه‌گذاری جدید پاریس هیلتون؟!

زمان مطالعه: دقیقه

اخیراً گمانه‌زنی‌هایی در توییتر منتشر شده مبنی بر این‌که، پاریس هیلتون، خواننده و هنرپیشه معروف که اخیراً به یک سرمایه‌گذار ارزهای دیجیتال نیز تبدیل شده، به پروژه متاورسی دومین میم کوین بزرگ بازار علاقه‌مند شده است. این شایعات با توییتی از پاریس هیلتون در مورد شیبا آغاز شد.
چندی پیش، مارسی جاسترو، یکی از مدیران ارشد سابق شرکت چندملیتی فرانسوی-آمریکایی Technicolor که اخیراً برای کار بر روی متاورس به تیم شیبا پیوسته است، یک توییت مرتبط با کریپتو منتشر کرد. جاسترو در دنباله توییت‌های خود شماره 11:11 را ذکر کرد و از جامعه شیب برای حمایت تشکر کرد.
چندی بعد، پاریس هیلتون نیز توییتی با همان اعداد، یعنی 11:11 منتشر کرد و از دنبال‌کنندگان خود خواست تا آرزویی کنند. این توییت جامعه شیبا را به فکر فرو برد و این حدس را برانگیخت که ممکن توییت این سلبریتی در خصوص شیبا و متاورس آن باشد که مارسی جاسترو در حال حاضر به ساخت آن کمک می کند.
در حالی که 11:11 می تواند به معنای چیزی کاملاً نامرتبط با کریپتو و به ویژه شیبا باشد، اما واقعیت این است که پاریس هیلتون در چند سال گذشته به فضای کریپتو بسیار علاقه‌مند شده است.

۲۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی پینگی میتونی ۲۰۰ میلیون واحد بیبی دوج و ۱۰,۰۰۰ واحد لونا هدیه بگیری!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا