رمز ارز

سرنوشت قاتلان اتریوم در سال ۲۰۲۲ چه شد؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

در سال 2021، اغلب مردم فکر می‌کردند که برخی از ارزهای دیجیتال، رقبای اتریوم بوده و آنها را تحت عنوان «قاتلان اتریوم» می‌شناختند که می‌توانند از آن پیشی بگیرند. اما با پایان یافتن سال 2022 آمارها نشان می‌دهند که توکن‌های رقیب اتریوم که سال گذشته ارزشی حدود 823 میلیارد دلار داشتند، روندی نزولی داشته و در پایان سال 2022، ارزشی معادل 239 میلیارد دلار داشتند و در طول زمستان کریپتو ارزش زیادی را از دست دادند.
در این میان، اتریوم برخلاف رقبایش عملکرد بهتری داشت و در زمان نگارش این خبر، ارزش بازار ETH معادل 60.25٪ از ارزش کل تمام بازار پلتفرم‌های مبتنی بر قراردادهای هوشمند است.
سال گذشته، نشریه Forkast مقاله‌ای را تحت عنوان 5 کوین برتر قاتل اتریوم منتشر کرد که شامل کوین‌هایی همچون بی‌ان‌بی (BNB)، سولانا (SOL)، کاردانو (ADA)، اولانچ (AVAX) و پولکادات (DOT)، بودند که از تمامی این‌ها، امسال فقط بی‌ان‌بی و کاردانو در جمع 10 رمزارز برتر بازار باقی مانده‌اند. در این میان، پالیگان (MATIC) نیز اخیرا به جمع 10 رمزارز برتر از لحاظ ارزش بازار پیوسته است.
بنابراین، در حالی که هیچ یک از قاتلان اتریوم نتوانستند آن را پایین بیاورند و جایگزینش شوند، اما اتریوم هم از 23 دسامبر 2021 تا حدودی تسلط خود را در بازار کلی ارزهای دیجیتال از دست داده است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

منبع

نیوز بیت کوین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا