بازی

نتفلیکس سریال 1899 را تنها پس از یک فصل کنسل کرد

نتفلیکس سریال 1899 را تنها پس از یک فصل کنسل کرد

سریال 1899 که توسط خالقان دارک (Dark) ساخته شده، در ابتدا گفته می‌شد طی سه فصل داستان خود را روایت کند اما اکنون نتفلیکس آن را تنها پس از یک فصل کنسل کرده تا امید طرفداران برای ادامه ماجرا از میان برود.

مطلب پیشنهادی:۵ هیولا که باید در سریال جدید گودزیلا حضور داشته باشندتقابل دوباره گودزیلا با دشمنان دیرینه‌اش
۵ هیولا که باید در سریال جدید گودزیلا حضور داشته باشند

باران بو ادار، یکی از خالقان دارک و 1899، این خبر را از طریق اینستاگرام با طرفداران به اشتراک گذاشت. وی در بیانیه‌ای مشترک با یانتیه فریزه گفت:

ما امیدوار بودیم این ماجراجویی شگفت‌انگیز را مانند Dark با فصل دوم و سوم ادامه دهیم. اما گاهی اوقات اتفاقات آنطور که انتظار داشتید پیش نمی‌رود. زندگی همین است.

سریال 1899

این سریال که در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶‌ آبان) روی سرویس استریم Netflix منتشر شد، داستان یک کشتی بخار به نام Kerberos و سفر آن از اروپا به آمریکا در آستانه ورود به قرن جدید را روایت می‌کند. در این سریال بازیگرانی همچون امیلی بیچم، انورین بارنارد، آندریاس پشمان، میگل برناردو، ایزابلا وی و یوناس بلوکه ایفای نقش می‌کنند.

  • نقد سریال 1899 | کشتی رمز و راز

در حالی که نتفلیکس به صورت رسمی دلیلی برای کنسل کردن سریال اعلام نکرده، اما باید در نظر گرفت که بودجه ساخت سریال 1899 چیزی حدود ۵۰ میلیون دلار بوده و گرانترین سریال آلمانی تاریخ محسوب می‌شود. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت احتمالا این اثر نتوانسته به اندازه‌ای که مدیران نتفلیکس انتظار داشتند درآمدزایی داشته باشد.

مطلب پیشنهادی:۴ سریال نوروز ۱۴۰۱ تلویزیون را بشناسیدسه گزینه قطعی و یک گزینه احتمالی
۴ سریال نوروز ۱۴۰۱ تلویزیون را بشناسید


بتل پس چطوری دنیای بازی های آنلاین را تغییر داد؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا