بازی

فردی که ۶۰۰۰ ساعت پیشروی در بازی Red Dead Online را از دست داده، هدیه‌‌ای از راکستار دریافت کرد

فردی که ۶۰۰۰ ساعت پیشروی در بازی Red Dead Online را از دست داده، هدیه‌‌ای از راکستار دریافت کرد

سرویس گوگل استیدیا (Google Stadia) برای همیشه از دسترس خارج شده و به همین خاطر یکی از بازیکنان رد دد آنلاین (Red Dead Online) چندین هزار ساعت پیشروی خود در این بازی را از دست داد.

پشتیبانی راکستار از Red Dead Online نیز به پایان رسیده و این بازی دیگر محتوای جدیدی دریافت نخواهد کرد. با این وجود راکستار هدیه‌ای برای این استریمر که ۶۰۰۰ ساعت پیشروی خود در رد دد آنلاین را از دست داده، فرستاده است. بنابر گزارش پی‌سی گیمر، این استریمر به اسم Colour روز پیش بسته‌ای از راکستار دریافت کرده بود. 

مطلب پیشنهادی:تیم lastech: چند سالمون بود وقتی اولین بار GTA بازی کردیم؟میوه ممنوعه!
تیم lastech: چند سالمون بود وقتی اولین بار GTA بازی کردیم؟

اما هدیه راکستار به Colour شامل چه چیزهایی بود؟ یک شمع به شکل بشکه‌، یک سری تی‌شرت Red Dead Redemption 2 و Rockstar، جاکلیدی، یک لیوان، پازل‌های سه‌بعدی و سلاح‌های درون بازی. این استریمر از استودیو خواهش کرده بود که امکان انتقال سیوهای گوگل استیدیا به دیگر پلتفرم‌ها را فراهم کند تا اینگونه زمان و پول بازیکنان پوچ نشود.

کالایی از بازی Red Dead Online

بدون شک این هدایا نمی‌تونند جبران ۶۰۰۰ ساعت از دست رفته این استریمر باشند، اما نشان می‌دهد که راکستار به صورت کامل رد دد آنلاین و بازیکنان آن را فراموش نکرده است. با وجود اینکه پشتیبانی از این عنوان به پایان رسیده است، اما RDO چندی پیش توانست یک رکورد جدید برای تعداد بازیکنان همزمان خود ثبت کند. 

Red Dead Online هم‌اکنون روی پی‌سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ در دسترس قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:داستان بازی ممنوعه‌ای که همه‌جا سانسور شد! [تماشا کنید]وقتی راکستار جنجال به پا می‌کند
داستان بازی ممنوعه‌ای که همه‌جا سانسور شد! [تماشا کنید]


چرا همه بازی‌ها فضایی شدند؟

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا