بازی

چگونه می‌توانیم سی پی ارزان برای گردونه کالاف دیوتی موبایل بخریم؟

چگونه می‌توانیم سی پی ارزان برای گردونه کالاف دیوتی موبایل بخریم؟

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سبک بازی‌های بتل رویال توانسته‌اند به خوبی خود را در دل گیمرها جا کنند، شرکت‌هایی مانند اکتیویژن هم کالاف دیوتی موبایل را به موبایل عرضه کردند تا در این زمینه هم خودی نشان دهند. بازی کال آف دیوتی موبایل یکی از پرطرفدارترین بازی‌های بتل رویال در تلفن‌های همراه است که شرکت سازنده آن، همواره در حال توسعه آن است.  بازی کالاف دیوتی اندروید در سه سال گذشته به یکی از محبوب‌ترین بازی ‌های موبایلی تبدیل شده است.

بازی کالاف دیوتی موبایل یکی از جذاب‌ترین بازی‌های موبایلی در سبک بتل رویال است.

 یکی از امکانات مهم این بازی گردونه شانس کالاف دیوتی به شمار می‌رود که برای دریافت آیتم‌های آن باید از سی پی این بازی استفاده کنید. شما می‌توانید برای خرید سی پی ارزان کالاف دیوتی به فروشگاه‌های داخلی معتبر مراجعه کنید.

گردونه شانس در بازی کالاف دیوتی موبایل چیست؟

گردونه بازی کالاف دیوتی موبایل یکی از قابلیت‌های این بازی است که به شما کمک می‌کند تا شانس بیشتری برای برنده شدن داشته باشید. در این گردونه آیتم‌هایی وجود دارد که شما می‌توانید با خرید سی پی ارزان کالاف دیوتی و پرداخت آن‌ها در بازی، آیتم‌های داخل گردونه را به دست آورید. سپس با استفاده از آن‌ها کاراکتر خود را تقویت کرده تا با قدرت بیشتری به بازی ادامه دهید و برنده شوید.

کدام آیتم‌ها در گردونه شانس کالاف دیوتی قرار می‌گیرند؟

در گردونه کالاف دیوتی آیتم‌های مختلفی وجود دارند که به ارتقا کاراکتر و تجهیزات شما کمک می‌کنند. بخشی از این آیتم‌ها در واقع آیتم‌های تزئینی برای کاراکترها مانند اسکین و اکسسوری‌های مختلف هستند. در واقع شما می‌توانید با این آیتم‌ها کاراکتر خود را شخصی‌سازی کنید. به‌علاوه امکان تغییر سلاح در هر مرحله از بازی را خواهید داشت. به غیر از اسلحه اصلی که در اختیار دارید، گردونه شانس بازی شامل اسلحه‌های فرعی و نوعی نارنجک خاص می‌شود. شما می‌توانید اسلحه فرعی و نارنجک را هم‌زمان در بازی استفاده کنید.

روش به دست آوردن آیتم‌های کالاف دیوتی موبایل

آیتم‌های گردونه شانس کالاف دیوتی در موفقیت بازیکنان این بازی به‌شدت موثر هستند. بسیاری از بازیکنان کالاف دیوتی موبایل با روش به دست آوردن این آیتم‌ها آشنایی کافی ندارند. باید بدانید که در آخرین اپدیت کالاف دیوتی، بخش‌هایی به این بازی اضافه شد تا بازیکنان امکان دریافت جایزه داشته باشند. از جمله این جایزه‌ها می‌توان به اسکین اسلحه‌ها و آیتم احساسات (Emote) اشاره کرد. شما می‌توانید با خرید سی پی ارزان کالاف دیوتی و پرداخت درون برنامه‌ای بسیاری از این آیتم‌ها را به دست آورید. باید بدانید که هر چه سی پی بیشتری داشته باشید، آیتم‌های بیشتری را می‌توانید دریافت کنید.

مقدار سی پی لازم برای دریافت آیتم‌های گردونه کالاف دیوتی

برای اینکه بتوانید از مقدار سی پی مورد نیاز برای دریافت آیتم‌های گردونه کالاف دیوتی موبایل اطلاع پیدا کنید، باید ابتدا وارد فروشگاه بازی شوید. سپس باید در قسمت Featured، وارد گزینه بتل پس یا بتل پس پلاس شوید. به این ترتیب می‌توانید مقدار سی پی مورد نیاز برای دریافت آیتم‌های گردونه شانس در هر ریجن را مشاهده کنید. باید بدانید که در هر ریجن مقدار خرید سی پی گردونه برای دریافت آیتم‌های گردونه شانس کالاف دیوتی متفاوت است.

چگونه می‌توانیم سی پی ارزان برای گردونه کالاف دیوتی موبایل بخریم؟ - lastech

ریجن هند به دلیل کمترین مقدار سی پی برای گردونه بهترین ریجن است.

مقدار سی پی لازم برای دریافت آیتم‌های گردونه شانس کالاف دیوتی موبایل در هر ریجن به شرح زیر است:

  • ریجن هند: مجموع سی پی‌های مورد نیاز برای دریافت آیتم‌های گردونه شانس کالاف دیوتی در ریجن هند حدود 5000 سی پی است. البته در برخی از گردونه‌های شانس این مقدار به 5880 سی پی می‌رسد.
  • ریجن ایران: افرادی که قصد دریافت آیتم‌های گردونه شانس کالاف دیوتی در ریجن ایران را دارند، باید در مجموع 8700 سی پی پرداخت کنند. البته برخی گردونه‌ها در ریجن ایران مجموعا حدود 9600 سی پی از شما می‌خواهند
  • ریجن اروپا: مقدار سی پی لازم برای دریافت آیتم‌های گردونه شانس کالاف دیوتی در ریجن اروپا بسیار بیشتر از ایران و هند است. برای رسیدن به این هدف با ریجن اروپا باید 13 هزار سی پی از سوی کاربر پرداخت شود. البته باید اشاره کرد که مقدار سی پی مورد نیاز برخی از گردونه‌ها در ریجن اروپا 14 هزار سی پی است

در حقیقت با خرید call of duty mobile cod points، به ‌آیتم‌ها و محصولات ویژه بازی مانند: لباس و بخش‌های ارزشمندی از بازی دسترسی پیدا خواهید کرد. گیمرها می‌توانند در رویدادهای متنوع و جنگ‌هایی که توسط COD سازماندهی شده، شرکت کنند و جوایز ارزنده ای بدست آورند. با کسب جوایز، می‌توانید آن‌ها را در فروشگاه برای وسیله موردنظرتان خرج کرده و یا برای فصل بعدی رویال بازی موبایلی ندای وظیفه ذخیره کنید.

آی گیم؛ مرجع خرید محصولات کالاف دیوتی موبایل

افرادی که طرفدار کالاف دیوتی موبایل (Call Of Duty: Mobile) هستند، حتما بخش بتل پس این بازی را می‌شناسند. بتل پس در واقع یک سیستم جایزه دهی برای گیمرهای کالاف دیوتی است که به شکل فروشی در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد. متاسفانه با وجود تحریم‌های آزاردهنده خرید بتل پس کالاف دیوتی برای کاربران ایرانی ساده نیست؛ زیرا به کارت‌های بانکی خارجی نیاز دارد.

خرید محصولات درون بازی کالاف دیوتی در ایران با ریسک بالایی همراه است چرا که به دلیل تحریم‌ها امکان خرید مستقیم آیتم هایی چون؛ بتل پس  های کالاف دیوتی، سی پی کالاف، استارتر پک کالاف دیوتی و… وجود ندارد.

چگونه می‌توانیم سی پی ارزان برای گردونه کالاف دیوتی موبایل بخریم؟ - lastech

خرید درون بازی کالاف دیوتی در سایت ای گیم

 بنابراین گیمرهای ایرانی باید از سایت ‌های ایرانی معتبر سی پی کالاف دیوتی را خریداری کنند. شما می توانید برای خرید سی پی کالاف و دیگر امکانات کالاف موبایل به سادگی و با تضمین بهترین قیمت به یکی از بهترین سایت های خرید سی پی کالاف یعنی، سایت ای گیم مراجعه کنید و از این بازی مهیج لذت ببرید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا