بازی

تاریخ انتشار Starfield در استیم از سال ۲۰۲۳ به «به زودی» تغییر پیدا داد

تاریخ انتشار Starfield در استیم از سال ۲۰۲۳ به «به زودی» تغییر پیدا داد

مایکروسافت سال گذشته تایید کرد که بازی Starfield پس از Redfall، در نیمه اول سال میلادی ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد و اخیراً اطلاعاتی لیک شده که ادعا کردند ردفال در ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ منتشر می‌شود.

این موضوع به استارفیلد یک بازه زمانی انتشار بین ۱۳ اردیبهشت تا ۹ تیر می‌دهد. اما پیش از این Starfield یک بار به تعویق افتاده بود و اکنون جدیدترین تغییر در تاریخ انتشار بازی در پلتفرم استیم، برخی از طرفداران را نگران کرده است.

اگر به صفحه فروشگاه استیم استارفیلد بروید، مشاهده خواهید کرد که از تاریخ عرضه از «۲۰۲۳» به «به‌زودی» تغییر کرده است. جابه‌جایی از «زمانی نامشخص در سال جاری» به چیزی مبهمی مانند «به‌زودی» اتفاق خوبی به نظر نمی‌رسد، اما همانطور که سایت PCGamesN متوجه این موضوع شده و به آن اشاره کرده، شاید هم چیز خاصی نباشد.

مطلب پیشنهادی:مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!دوباره نوبت شرک و سی‌جی شده
مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!

Starfield

استیم به توسعه‌دهندگان گزینه‌های مختلفی را برای تعیین تاریخ عرضه بازی‌هایشان ارائه می‌کند، از تاریخ‌های مشخص و ثابتی که سازندگان دقیقاً می‌داند بازی‌شان چه زمانی منتشر شود تا بازه‌های کلی‌تر مانند ژانویه ۲۰۲۳، سه ماهه اول ۲۰۲۳ یا حتی یک سال کامل.

با این حال، کاتالوگ بک‌اند تاریخ انتشار بازی‌ها در استیم به آخرین روز ممکن در این بازه‌های پیش‌فرض تنظیم می‌شود، بنابراین ژانویه ۲۰۲۳ در واقع ۳۱ ژانویه ۲۰۲۳ خواهد بود و سال ۲۰۲۳ به معنای ۳۱ دسامبر ۲۰۲۳ خواهد بود.

تغییر از سال ۲۰۲۳ به «به‌زودی» احتمالا به این معنی است که قبل از رسیدن به پایان سال میلادی، می‌توانیم انتظار عرضه Starfield را داشته باشیم. اما اگر قبلا گفته بودند که بازی در نیمه اول سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شود، چرا بتسدا بازه انتشار را به چیزی مانند به «سه ماهه دوم ۲۰۲۳» تغییر نداد؟

شاید لازم نباشد برای پاسخ به این سوال خیلی منتظر بمانیم. در اطلاعیه دیروز مبنی بر برگزاری رویداد بازی‌های ایکس باکس و بتسدا در روز ۲۵ ژانویه، همچنین تایید شد که به زودی شوکیش اختصاصی Starfield منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:رم DDR5 چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟نسل جدید حافظه‌های موقت هنوز گران و محدودند
رم DDR5 چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟


داستان جذاب تولد پلی استیشن

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا