بازی

تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی STALKER 2 منتشر شد

تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی STALKER 2 منتشر شد

GSC Game World، سازنده بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl، تریلر جدیدی از این عنوان در شش ماه اخیر منتشر کرد. اولین تریلری که از زمان حمله روسیه به اوکراین، کشوری که GSC Game World در آن مستقر است، شاهد آن هستیم.

این تریلر در کانال یوتیوب استودیو آپلود شد و چندین صحنه اکشن دارد که گیم‌پلی جذابی را از قسمت دوم به نمایش می‌گذارد. نقش اول داستان در این ویدئو دشمنان انسانی و هیولایی را با انواع و اقسام سلاح‌های مختلف، از جمله یک تفنگ ساچمه‌ای اره‌شده، تپانچه و مسلسل، از بین می‌برد.

مطلب پیشنهادی:۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانیدهر ارزانی بی‌حکمت نیست!
۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانید

همچنین در این تریلر شاهد برخی دستکاری‌های جالب در نیروی جاذبه زمین هستیم و بازیکن با پرتاب چیزی شبیه به پیچ و مهره‌ به داخل انبوهی از آوار، وضعیت گرانش را تغییر می‌دهد. یک میدان نیرو از زمین فوران می‌کند و سنگ‌ها شروع به شناور شدن در هوا می‌کنند.

پس از چند صحنه اکشن دیگر، تأییدیه مهمی را دریافت کردیم که STALKER 2 در مقطعی از سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد، بدون هیچ تاخیری. اخیراً شایعه شده بود که بازی تا سال ۲۰۲۴ به تعویق افتاده، اما GSC Game World آن‌ها را نادیده گرفت و به طرفداران گفت که فقط اخبار کانال‌های رسمی را دنبال کنند.

در حال حاضر خبری از روز دقیق عرضه در دست نیست، اما می‌دانیم که Stalker 2 یک انحصاری زمانی برای ایکس باکس خواهد بود و در روز انتشار روی Xbox Game Pass نیز در دسترس خواهد بود. البته با توجه به اینکه GSC Game World یک استودیوی اوکراینی است و جنگ همچنان ادامه دارد، توسعه بازی ممکن است در هر زمان تغییر چشمگیری داشته باشد.

در دیگر اخبار، روز گذشته باخبر شدیم که ولادیمیر یژوف، طراح سابق استودیو GSC Game World و سازنده STALKER، هفته پیش در جریان نبرد در اوکراین کشته شده است. 

مطلب پیشنهادی:آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟کهنه میشه دل‌آزار!
آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟


چرا الی در لست آف آس به کوردیسپس مصونیت ندارد؟!

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا