تکنولوژی

حالا در شبکه اجتماعی تردز می‌توانید نقل‌قول پست‌های خود را محدود کنید

حالا در شبکه اجتماعی تردز می‌توانید نقل‌قول پست‌های خود را محدود کنید

«آدام موسری»، مدیر اینستاگرام اعلام کرد که شبکه اجتماعی تردز قابلیت جدیدی دریافت می‌کند که اجازه می‌دهد کاربر تعیین کند که چه کسانی می‌توانند پست‌های او را نقل‌قول (Quote) کنند. با این ویژگی، دیگر هر کسی نمی‌تواند درباره پست‌های شما در تردز اظهارنظر کند.

آدام موسری در پستی در تردز گفت امیدوار است این ویژگی به این شبکه اجتماعی کمک کند تا فضای مثبت‌تری داشته باشد. قابلیت حاضر در ماه گذشته میلادی برای گروهی از کاربران آزمایش شده بود، اما حالا در اختیار عموم قرار می‌گیرد.

کنترل‌های جدید برای نقل‌قول پست‌ها در شبکه اجتماعی تردز

کاربران تردز با این قابلیت می‌توانند مشخص کنند که کدام افراد امکان نقل‌قول پست‌هایشان را خواهند داشت. اگر نمی‌خواهید هر کسی بتواند درباره مطالب شما، پستی به همراه نقل‌قول آن منتشر کند، حالا این امکان را خواهید داشت تا جلوی این کار را بگیرد، و تنها به کسانی اجازه نقل‌قول پست‌های خود را بدهید، که آن‌ها را دنبال می‌کنید یا منشن کرده‌اید.

حالا در شبکه اجتماعی تردز می‌توانید نقل‌قول پست‌های خود را محدود کنید

برخی کاربران می‌گویند این ویژگی هنوز در نسخه وب تردز دیده نمی‌شود، اما در نسخه موبایل در دسترس است. کنترل‌های مربوط به Quote و Reply ظاهراً در یک منو قرار داده شده‌اند. در بالا می‌توانید تصویر منوی مربوطه و سه گزینه آن یعنی Anyone یا «همه»، Profiles you follow یا «پروفایل‌هایی که دنبال می‌کنید» و Mentioned Only یا «تنها اکانت‌های منشن‌شده» را ببینید.

تردز امیدوار است که با این ویژگی از ایجاد مزاحمت برای کاربران خود جلوگیری کند. در برخی شبکه‌های اجتماعی، افراد به‌راحتی درباره مطالب دیگران اظهارنظر می‌کنند و ممکن است هیچ شناخت یا آشنایی نسبت به یکدیگر نداشته باشند. این آزادی‌عمل البته موافقان و مخالفان خاص خودش را دارد.

تردز اخیراً آستانه 150 میلیون کاربر فعال ماهانه را پشت‌سر گذاشت و به‌آرامی درحال افزودن قابلیت‌های جدید برای بهبود تجربه کاربری افراد است. چند روز پیش مشخص شده بود که این شرکت برای جذب مخاطب برنامه جدیدی برای اهدای پاداش مالی به محتواسازان را آغاز کرده است.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا