بازی

سگا اولین بازی بلاکچین محور خود را معرفی کرد

سگا اولین بازی بلاکچین محور خود را معرفی کرد

استفاده از بلاک چین و NFTها در صنعت ویدئو گیم طی یک سال گذشته با حاشیه‌های زیادی همراه بوده ولی سگا (Sega) اکنون بازی جدیدی معرفی کرده که با استفاده از این تکنولوژی ساخته می‌شود. 

بنابر گزارش 4Gamer، سگا با کمپانی بلاکچین ژاپنی Double Jump Tokyo وارد همکاری شده تا نسخه جدیدی از سری Sangokushi Taisen را توسعه دهد. Sangokushi Taisen یک مجموعه استراتژیک همزمان است که بیشتر در دستگاه‌های آرکیدهای در ژاپن بازی می‌شود. 

توسعه این بازی بیشتر توسط کمپانی Double Jump Tokyo صورت می‌گیرد و سگا در واقع آی‌پی خود را به آن قرض داده است. با این وجود مشخص نیست که چگونه از فناوری بلاکچین در ساخت Sangokushi Taisen استفاده می‌شود. همچنین باید اشاره کنیم که هنوز تاریخ عرضه و پلتفرم‌های هدف این بازی نیز مشخص نشده‌اند. 

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم سونیک 2 – پرسرعت‌تر از همیشهروایت بر علیه ساختار و شخصیت‌ها
نقد فیلم سونیک 2 – پرسرعت‌تر از همیشه

سگا

استفاده از این فناوری در صنعت ویدئو گیم با انتقادات زیادی همراه بوده است. بعضی از شرکت‌های مثل کونامی و آتاری به این انتقادات بی‌توجه بودند، اما سگا قصد داشت برنامه‌های خود را متوقف کند. یوبیسافت دیگر شرکت بزرگی است که به انتقادات از این تکنولوژی توجه نمی‌کند و استراتژی خود در این زمینه را ادامه می‌دهد.

این شرکت در هفته‌های گذشته بازی‌های زیادی معرفی کرده در میان آن‌ها می‌توان به یاکوزا ۸، Football Manager 2023 و بازسازی Like a Dragon: Ishin اشاره کرد. باید این وجود در آینده نزدیک نباید منتظر رونمایی از بازی Persona 6 نباشیم.

مطلب پیشنهادی:بهترین شبیه‌سازهای کنسول‌های قدیمی برای گوشی‌هابه همزادت سلام کن!
بهترین شبیه‌سازهای کنسول‌های قدیمی برای گوشی‌ها


بهترین مینی سریال هایی که میتونین ببینید!

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا