بازی

لانچ تریلر بازی God of War Ragnarok منتشر شد [تماشا کنید]

لانچ تریلر بازی God of War Ragnarok منتشر شد [تماشا کنید]

بازی God of War Ragnarok به راحتی میلیون‌ها مشتاق در سرتاسر دنیا دارد و اکنون شمارش معکوس برای انتشار آن آغاز شده است. سونی به مناسبت نزدیکی تاریخ عرضه بازی، یک تریلر از آن به اشتراک گذاشته که هواداران را برای مواجهه با رگناروک یا همان پایان دنیا آماده می‌کند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Strayبه دعای گربه سیاه بارون نمیاد… اما گربه نارنجی چطور؟
بررسی بازی Stray

در صحنه آغازین تریلر آترئوس به ما یادآور می‌شود که «زمان دارد به پایان می‌رسد»، سپس ادامه می‌دهد: «پیش‌گویی‌ها می‌گویند Fimbulwinter به رگناروک ختم خواهد شد. جنگ در راه است.» این تریلر دراماتیک و هیجان‌انگیز با اینکه خیلی طولانی نیست اما صحنه‌های جذاب و متعددی را به تصویر می‌کشد.

همچنین آن‌طور که یکی از صحنه‌ها نشان می‌دهد، کریتوس در God of War Ragnarok می‌تواند با استفاده از شمشیرهای مشهور و کلاسیک خود (Blades of Chaos) تاب بخورد و حرکت کند.

بر اساس تریلری که چند روز پیش از بازی منتشر شد، در واقع هدف استودیو این است که بازیکنان از شکست دادن دشمنان لذت ببرند، ولی با مرگ خودشان خیلی ناراحت نشوند. از طرف دیگر سانتا مونیکا تلاش کرده تا یکی از ایرادات اصلی نسخه قبلی خدای جنگ را برطرف کند و گاد آو وار: رگناروک تنوع بیشتری در دشمنان و مینی باس‌ها خواهد داشت. 

در اخبار مرتبط دیگر خوانده‌ایم God‌ of‌ War‌ Ragnarok دارای چهار حالت گرافیکی با یک گزینه ۱۲۰ فریم بر ثانیه خواهد بود، کریتوس دیگر از واژه Boy استفاده نمی‌کند و این بازی می‌توانست به دو عنوان تبدیل شود.

God of War Ragnarok در تاریخ ۹ نوامبر ۲۰۲۲  (۱۸ آبان) به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۴ و ۵ منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:راهنمای بهترین زره‌های God of Warبرازنده شماست جناب کریتوس!
راهنمای بهترین زره‌های God of War


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا