بازی

۲ تا از شخصیت‌های Overwatch 2 از دسترس خارج شدند

۲ تا از شخصیت‌های Overwatch 2 از دسترس خارج شدند

عرضه اورواچ ۲ (Overwatch 2) با مشکلات زیادی همراه بوده و بلیزارد برای بهبود اوضاع سرورهای بازی را موقتا از دسترس خارج کرد. 

بلیزارد با این کار دو تا از شخصیت‌های بازی به نام بسشن (Bastion) و توربیورن (Torbjörn) را از اورواچ ۲ حذف کرده است. در حال حاضر شما تنها می‌توانید در بخش Quick Play به این شخصیت‌ها دسترسی داشته باشید. بلیزارد اعلام کرد که باگ‌هایی در توانایی‌های این دو وجود داشت و به همین خاطر آن‌ها برای مدت زمان محدودی از دسترس خارج شده‌اند. 

مطلب پیشنهادی:سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟آیا ایمورتال ادامه‌دهنده راه قسمت سوم است؟
سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟

بلیزارد پس از چند ساعت سرورهای Overwatch 2 را راه‌اندازی کرد، اما عده‌ای هنوز در این زمینه با مشکل مواجه هستند. از طرف دیگر نیمی از شخصیت‌ها برای تعدادی از بازیکنان قفل شده‌ و این محدودیت تنها به بسشن و توربیورن ختم نمی‌شود. این مشکلات تنها به اورواچ ۲ ختم نشود و خیلی‌ها برای استفاده از بتل نت هم به مشکل برخورد کرده‌اند. 

اورواچ ۲

عده‌ای هم که با استفاده از کنسول قصد تجربه بازی Overwatch 2 را دارند نیز در ادغام اکانت خود به مشکل برخورد کرده‌اند. با لانچ بازی باید انتخاب ادغام به بازیکنان داده شود، ولی هنوز خیلی‌ها با این گزینه روبه رو نشده‌اند و آیتم‌های آن‌ها از دست رفته است. هنوز راه‌ حلی برای این مشکلات در راه نیست و استودیو تنها از طرفداران عذرخواهی کرده است.

اورواچ ۲ هم‌اکنون روی پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴ و نینتندو سوییچ به صورت دسترسی زودهنگام منتشر شده و از قابلیت کراس‌پلی روی همه پلتفرم‌ها پشتیبانی می‌کند. 


معرفی ویدئویی لپ تاپ گیمینگ MSI Vector GP76

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا