بازی

به زودی برنامه Direct بازی Splatoon 3 برگزار می‌شود

به زودی برنامه Direct بازی Splatoon 3 برگزار می‌شود

اکنون که بازی Xenoblade Chronicles 3 منتشر شده، نینتندو آماده است تا برای بازی بزرگ بعدی خود در سال میلادی جاری به طور جدی بازاریابی کند.

در طی چند هفته گذشته، اطلاعات نسبتا جدیدی در مورد بازی Splatoon 3 دریافت کردیم، از نقشه‌ها و سلاح‌های آن گرفته تا سفارشی‌سازی بخش چندنفره و موارد دیگر. با این حال، به زودی نگاه بسیار اساسی‌تری به بازی خواهیم داشت.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Mario Party Superstarsصد بازی و یک دنیا سرگرمی
بررسی بازی Mario Party Superstars

نینتندو شب گذشته اعلام کرد که یک برنامه Direct برای بازی Splatoon 3 برگزار خواهد کرد که برای روز چهارشنبه، ۱۹ مرداد ساعت ۱۷:۳۰ به وقت ایران برنامه‌ریزی شده است.

این برنامه تقریبا ۳۰ دقیقه به طول خواهد کشید، بنابراین می‌توانید انتظار داشته باشید که جزئیات جدیدی به اشتراک گذاشته شود و ویدئوهای جدید و زیادی از گیم‌پلی بازی نمایش داده شوند.

Splatoon 3

پیش از این مقدار قابل توجهی از حالت چند نفره PvP بازی به نام Turf War و حالت PvE آن به نام Salmon Run را دیده بودیم، بنابراین امیدواریم که نینتندو این بار در مورد کمپین تک‌نفره بازی اطلاعات بیشتری به طرفداران بدهد. در کمپین داستانی شما همراه ایجنت ۳ باید با Octarians مبارزه و به راز پشت Alterna و The Fuzzy Ooze پی ببرید.

سری Splatoon بیشتر از هر چیزی برای بخش چند نفره Turf War محبوب است که در نسخه جدید شاهد بازگشت آن خواهیم بود. نینتندو برای این بخش از تعدادی نقشه قدیمی و جدید استفاده کرده و یک اسلحه جدید به اسم Stringer نیز به بازی اضافه می‌شود. Salmon Run نیز دنباله مستقیم این مد در نسخه دوم خواهد بود.

Splatoon یک بازی شوتر چهار در مقابل چهار نفره است که می‌توان آن را ترکیبی از پینت‌بال و Call of Duty دانست. از طرف دیگر نبود هیچ گونه خشونتی در این سری آن را به انتخاب مناسبی برای بازیکنان در همه سنین تبدیل می‌کند.

اکنون که دنباله The Legend of Zelda: Breath of the Wild تا سال ۲۰۲۳ تاخیر خورده، این بازی را می‌توان مهم‌ترین انحصاری نینتندو برای سال جاری دانست. بازی Splatoon 3 در تاریخ ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور) برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی WarioWare: Get It Together!جنون بزرگ میکرو گیم‌ها
بررسی بازی WarioWare: Get It Together!


lastech سینما: نقد انیمیشن جدید مینیون ها

تماشا کنید: با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا