بازی

انیمیشن DC League of Super-Pets می‌تواند فیلم Nope را در باکس‌‌آفیس داخلی شکست دهد

انیمیشن DC League of Super-Pets می‌تواند فیلم Nope را در باکس‌‌آفیس داخلی شکست دهد

انیمیشن کمدی DC League of Super-Pets برادران وارنر ممکن است این ماه را با بهترین فروش ممکن به پایان نرساند، اما این شانس را دارد تا در جدول باکس‌آفیس داخلی پیشتاز باشد. این انیمیشن می‌تواند آخر هفته با اکران در ۴۳۰۰ سینما در آمریکای شمالی ۲۵ تا ۳۰ میلیون دلار فروش داشته باشد. مبلغی که برای پایین کشیدن فیلم ترسناک Nope به کارگردانی جردن پیل از رتبه اول کافی است.

مطلب پیشنهادی:۱۱ انیمیشن مورد انتظار سال ۲۰۲۲مرد عنکبوتی، کریپتو، لایت‌یر، و بیشتر!
۱۱ انیمیشن مورد انتظار سال ۲۰۲۲

انتظار می‌رود فروش این فیلم علمی‌تخیلی هیجان‌انگیز که آخر هفته گذشته با ۴۱ میلیون دلار اکران شد، با ۱۵ تا ۱۶ میلیون دلار در دومین اکران خود حدود ۶۰٪ کاهش پیدا کند. فیلم‌هایی که مخاطبان خانوادگی را هدف قرار می‌دهند در باکس آفیس دوران پاندمی پرفروش بوده‌اند، به طوری که فیلم Minions: The Rise of Gru از یونیورسال تا به امروز توانسته ۳۰۰ میلیون دلار فروش داخلی داشته باشد و Paws of Fury از پارامونت ۱۴ میلیون دلار در باکس آفیس داخلی فروخته است.

انیمیشن DC League of Super-Pets نیز جایی میان این عناوین قرار می‌گیرد، چراکه دنباله‌ای بر فرانچایز محبوبی مانند Minions نیست، اما بر اساس داستان‌های DC ساخته شده و بنابراین برای مخاطبان کاملا جدید نیست. این انیمیشن به کارگردانی جرد استرن ساخته شده و کیانو ریوز، دواین جانسون، جان کرازینسکی، کوین هارت و کیت مک کینون از جمله صداپیشگان آن هستند. این انیمیشن در مجموع نقدهای مثبتی را به خود اختصاص داده است.

از سوی دیگر، فیلم Vengeance (انتقام)، یک کمدی سیاه الهام گرفته از جنایات واقعی به کارگردانی بازیگر سریال (The Office)، بی جی نواک است و از آنجایی که این فیلم با درجه R در کمتر از ۱۰۰۰ لوکیشن اکران می شود، در اولین باکس آفیس خود می‌تواند فروشی حدود ۲ میلیون دلار را تجربه کند. این فیلم نیز نقدهای بسیار تحسین‌برانگیزی داشته و گلیبرمن آن را «اولین تجربه کارگردانی فوق‌العاده» نامیده است.

مطلب پیشنهادی:۵ انیمیشن علمی‌تخیلی که لایق توجه بیشتری بودندوقتی یک جای کار لنگ می‌زند!
۵ انیمیشن علمی‌تخیلی که لایق توجه بیشتری بودند


هوش مصنوعی چطور دنیای گیم رو عوض می‌کنه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا