بازی

پوستر جدید فیلم Winnie the Pooh: Blood and Honey نگاهی جدید از خرس قاتل ارائه می‌دهد

پوستر جدید فیلم Winnie the Pooh: Blood and Honey نگاهی جدید از خرس قاتل ارائه می‌دهد

دیگر باید قبول کنیم که به دوران جدیدی از سینما و تلویزیون راه یافته‌ایم. جایی که شخصیت‌های مهربان زمان کودکی‌مان به قاتلان بی‌رحم و سلاخی تبدیل شده‌اند که کم کم قرار است راهشان را به دنیای کابوس‌های شبانه‌مان باز کنند. اگر با شنیدن خبر «در دست ساخت بودن فیلم ترسناک وینی د پو» تمام تصورات‌تان از این شخصیت دوست‌داشتنی به هم ریخت باید بگویم حال پوستر جدید فیلم Winnie the Pooh: Blood and Honey منتشر شده که بی‌تعارف ماهیت خشن این عنوان را در چشم مخاطب فرو می‌کند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ کارتون اقتباس‌شده از بازی‌های ویدیویی که شکست خوردندبازی‌هایی که بازی داده شدند
۱۰ کارتون اقتباس‌شده از بازی‌های ویدیویی که شکست خوردند

فیلم مورد انتظار و اسلشر «وینی د پو: خون و عسل» که با اقتباس غیروفادارانه‌ای از کتاب آلن الکساندر میلن (نوشته شده در سال ۱۹۲۶) در دست ساخت است، داستان پو و پیگلتی را روایت می‌کند که کریستوفر رابین به‌خاطر رفتن به دانشگاه آن‌ها را بدون هیچ غذایی رها می‌کند. نتیجه اینکه آن‌ها به قاتلان وحشی و بی‌رحمی تبدیل می‌شوند که همه را به خاک و خون می‌کشند. شما می‌توانید در ادامه پوستر جدید فیلم Winnie the Pooh: Blood and Honey را مشاهده نمایید.

این فیلم ترسناک قرار است توسط ریس فریک-واترفیلد کارگردانی شود و بازیگرانی همچون کریگ دیوید داوست (وینی د پو)، کریس کوردل (پیگلت)، نیکلای لئون، امبر دایگ-ثرون، ماریا تیلور، دانیل رونالد، ناتاشا توسینی، می کلی، پائولا کویز و ناتاشا رز میلز در آن ایفای نقش داشته باشند.

با این حال جالب است بدانید فیلم وینی پو تنها اقتباس سینمایی ترسناک از انیمیشن‌های دیزنی نبوده و فریک-واترفیلد فاش کرد که فیلم‌های ترسناک دیگری بر اساس شخصیت‌های پیتر پن (با عنوان Peter Pan: Neverland Nightmare) و بامبی نیز در دست ساخت قرار دارند.

  • خشونت فقط برای وینی پو نیست | وقتی شخصیت‌های دوران کودکی رنگ عوض می‌کنند

فیلم Winnie the Pooh: Blood and Honey در تاریخ ۱۵ فوریه ۲۰۲۳ (۲۶ بهمن سال جاری) در سینماها اکران خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به ۷ دوره انیمیشنی دیزنی ـ از عصر طلایی پینوکیو تا دوران احیای افسوناین استودیوی موفق هم در دوران خود فراز و نشیب‌های زیادی داشته
نگاهی به ۷ دوره انیمیشنی دیزنی ـ از عصر طلایی پینوکیو تا دوران احیای افسون


بررسی استیم دک

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا