بازی

یک مد کوآپ ۴ نفره برای بازی Gotham Knights در راه است

یک مد کوآپ ۴ نفره برای بازی Gotham Knights در راه است

بازی Gotham Knights ساخته‌ی استودیو مونترال برادران وارنر، هفته آینده منتشر می‌شود و دارای قابلیت کوآپ دو نفره است. اما کسانی که امیدوار بودند همراه با چهار قهرمان در کنار هم مبارزه کنند، ماه آینده به آرزوی خود خواهند رسید. یک مد مستقل جدید تحت عنوان Heroic Assault، در تاریخ ۲۹ نوامبر (۸ آذر) عرضه می‌شود و از چهار بازیکن به صورت Co-op پشتیبانی می‌کند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم ابرقهرمانی که برترین جلوه‌های ویژه را دارنداز بتمن تا اونجرز
۱۰ فیلم ابرقهرمانی که برترین جلوه‌های ویژه را دارند

توسعه‌دهنده در بخش پرسش‌های متداول خود، Heroic Assault را جدا از کمپین داستانی توصیف کرد که در «محیطی شبیه به آرنا» با ۳۰ طبقه می‌گذرد. تکمیل اهداف و شکست دادن دشمنان امکان پیشروی به طبقه بعدی را فراهم می‌کند. این مد در قالب یک به‌روزرسانی رایگان برای تمام بازیکنان عرضه می‌شود.

PlayStation Plus یا Xbox Live Gold برای بازی آنلاین دو نفره روی کنسول‌ها مورد نیاز است، بنابراین انتظار داشته باشید که Heroic Assault نیز همین روند را دنبال کند. در مورد اینکه آیا انگیزه‌ای برای انجام این مد وجود خواهد داشت – مانند تجهیزات اختصاصی یا اقلام تزئینی که در کمپین موجود نباشند – باید منتظر جزئیات بیشتر بمانیم.

کارگردان بازی، جف النور و کارگردان سینماتیک، ویلسون موی، چندی پیش اعلام کرده بود که هر یک از شخصیت‌ها دیدگاه منحصر به فردی از داستان کلی خواهند داشت و اگر می‌خواهید تصویر کامل را به دست آورید، باید آن‌ها را تجربه کنید.

Gotham Knights

در تریلرهای قبلی نشان داده شد که این بازی روی پی‌سی (در صورت داشتن سخت‌افزار مناسب) بسیار جذاب به نظر می‌رسد. بازی Gotham Knights در تاریخ ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) برای پی‌سی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:چگونه فیلم‌های بتمن را به ترتیب تماشا کنیم؟سیر فیلم‌های شوالیه تاریکی
چگونه فیلم‌های بتمن را به ترتیب تماشا کنیم؟


بهترین فیلم‌ های زامبی که مو به تنتان سیخ می‌کند

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا