رمز ارز

پذیرش شیبا برای جدیدترین محصول شرکت ایلان ماسک!

زمان مطالعه: دقیقه

ایلان ماسک، بنیان‌گذار شرکت‌های تسلا و اسپیس ایکس و میلیاردر معروف آمریکایی، در روزهای اخیر از عطر جدید خود به نام «Burnt Hair» رونمایی کرد. او بیوی توییتر خود را نیز به فروشنده عطر تغییر داده و این عطر تازه را بهترین رایحه جهان نامیده است.
ماسک، همچنین اعلام کرده که ۱۰ هزار بطری از این ادکلن مردانه ۱۰۰ دلاری، تنها در عرض چند ساعت به فروش رسیده است. این عطر در وب‌سایت شرکت حفر تونل The Boring Company ایلان ماسک به فروش می‌رسد. از طریق همکاری این وب‌سایت با بیت‌پی، امکان پرداخت با ۱۵ ارز دیجیتال رایج از جمله دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) برای خرید این عطر فراهم شده است.
علاوه بر این، باشگاه فوتبال سائوپائولو نیز اکنون ارزهای دیجیتال را به‌عنوان شیوه پرداخت می‌پذیرد. طبق بیانیه رسمی این باشگاه از این پس دارندگان شیبا اینو و سایر ازرهای دیجیتال می‌توانند از رمزارزهای خود برای خرید بلیط مسابقات استفاده کنند.
در حال حاضر، شیبا اینو در پلتفرم صرافی gate.io، یکی از ده صرافی برتر جهان، در محدوده قیمتی ۰٫۰۰۰۰۱۰۶۵۹۱ دلار معامله می‌شود. این ارز در ۲۴ ساعت گذشته ابتدا ۲۰ درصد رشد داشت و سپس ۶٫۱۰ درصد کاهش را تجربه کرد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

منبع کریپتو بیسیک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا