بازی

یک رویداد طرفداران از Red Dead Redemption با حضور بازیگران آن در تابستان برگزار می‌شود

یک رویداد طرفداران از Red Dead Redemption با حضور بازیگران آن در تابستان برگزار می‌شود

یک رویداد طرفداران اختصاصی حضوری برای Red Dead Redemption با نام Tombstone Redemption در ۲۹ تا ۳۰ ژوئیه (۷ تا ۸ مرداد) امسال برگزار خواهد شد.

در این رویداد طرفداران تعدادی از بازیگران فرنچایز از جمله Rob Wiethoff (جان مارستون)، Roger Clark (آرتور مورگان)، Alex McKenna (سیدی ادلر)، Benjamin Byron Davis (داچ) و Peter Blomquist (مایکا بل) حضور دارند. همچنین در وب‎‌سایت این رویداد به حضور سه مهمان ناشناخته نیز اشاره شده است.

مطلب پیشنهادی:۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنیداز هورایزن تا اسپایدرمن و رزیدنت ایول؛ گردهمایی شاهکارها!
۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنید

هنوز درباره جزئیات رویداد Tombstone Redemption که قرار است به‌صورت سالانه برگزار شود، اطلاعاتی منتشر نشده است اما برنامه کامل و اطلاعات تکمیلی آن در هفته‌های آینده اعلام خواهد شد.

یک رویداد طرفداران از Red Dead Redemption با حضور بازیگران آن در تابستان برگزار می‌شود - lastech

شرکت‌کنندگان در این رویداد همچنین شانس برنده شدن یکی از شش کنسول شخصی‌سازی پلی استیشن ۵ با تم Red Dead را خواهند داشت. به‌نظر نمی‌رسد که راکستار گیمز، توسعه‌دهنده سری Red Dead در این رویداد حضور داشته باشد.

Red Dead Redemption در سال ۲۰۱۰ منتشر شد، نقدهای مثبتی به دست آورد و میلیون‌ها نسخه فروخت. Red Dead Redemption II که پیش درآمد بازی است، در سال ۲۰۱۸ عرضه شد و حتی بهتر عمل کرد و ۵۰ میلیون نسخه فروخت و به یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های تاریخ تبدیل شد.

مطلب پیشنهادی:ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟وقتی ویدیوگیم تبدیل به معلم میشه
ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟


چطوری پی سی گیمینگ رو تمیز کنیم؟

تمیز کردن پی سی گیمینگ

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا