بازی

یک تصمیم احمقانه: ترکیب کیس گیمینگ و آکواریوم

یک تصمیم احمقانه: ترکیب کیس گیمینگ و آکواریوم

اگر به دنبال یک کیس پی‌سی گیمینگ هستید که کارایی یک آکواریوم را هم داشته باشد، یک ایده جالب، خنده‌دار و احمقانه با قیمت کمتر از ۱۰۰ دلار برای شما داریم.

Y2 Fish Tank Chassis کیس جدید کمپانی متال‌فیش است که که با یک فیلتر آب می‌تواند به عنوان آکواریم نیز کارایی داشته باشد. ماهی‌های شما در یک محفظه در بالای قابی قرار می‌گیرند که دیگر قطعات پی‌سی شما در آن تعبیه شده‌اند. بین سخت‌افزار اصلی و محفظه ماهی‌ها نیز یک لایه ضخیم اکریلیک شفاف قرار گرفته است. 

این کیس یک فیلتر آب هم دارد که با یک کابل USB تغذیه می‌شود و آب را برای ماهی‌های کوچک شما تمیز می‌کند. چند سال پیش نیز کیسی معرفی شده بود که به معنی واقعی کلمه یک آکواریم بود و ماهی‌ها در کنار سخت‌افزار شنا می‌کردند. شما با خرید این کیس باید ریسک کرده و چندین لیتر آب را در بالای سخت‌افزار گران و ارزشمند خود نگه‌داری کنید. 

مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید تجهیزات نورپردازی برای استریم و تولید محتواراز داشتن استریم با کیفیت!
راهنمای خرید تجهیزات نورپردازی برای استریم و تولید محتوا

این کیس دارای ابعاد ۳۵.۵ در ۲۴.۳ در ۲۸.۹ سانتی متر است و در آن یک مادربرد micro-ATX یا Mini-ITX جا می‌گیرد. کارت گرافیک شما نیز باید طولی کمتر از ۲۰۰ میلی متر داشته باشد. شما می‌توانید یک خنک کننده ۹۰ میلی متری برای پردازنده، یک حافظه ۶.۳ سانتی متری در آن نصب کنید و امکان قرار دادن دو تا فن ۹ سانتی متری هم وجود دارد.

اکنون یک سوال پیش می‌آید: گرم شدن پی‌سی چه تاثیری روی زندگی ماهی‌ها دارد؟ گرم شدن برای پی‌سی‌های گیمینگ موضوع عجیبی نیست ولی کمپانی متال‌فیش با Y2 Fish Tank Chassis توانسته پیشرفت قابل توجهی در طراحی کیس/آکواریم داشته است. 

در اخبار مرتبط خواندیم که یوتیوبری توالت فرنگی خانه خود را به کامپیوتر گیمینگ تبدیل کرده است!

مطلب پیشنهادی:رم DDR5 چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟نسل جدید حافظه‌های موقت هنوز گران و محدودند
رم DDR5 چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟


نقد فیلم مرد خاکستری

تماشا با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا