بازی

سازنده Dead by Daylight از بازی پازلی Project S رونمایی کرد

سازنده Dead by Daylight از بازی پازلی Project S رونمایی کرد

کمپانی Behaviour Interactive، ناشر و توسعه دهنده بازی Dead by Daylight، از عنوان جدیدی به نام Project S رونمایی کرده است.

مطلب پیشنهادی:معرفی بازی Nobody Saves the World – نجات دنیا با قهرمان نیم وجبیگاهی قهرمانان کوچک هم کارهای بزرگ می‌کنند
معرفی بازی Nobody Saves the World – نجات دنیا با قهرمان نیم وجبی

Project S یک بازی مستقل پازلی است که توسط استودیو Lunarch ساخته شده و در یک جهان باز و چندنفره جریان دارد. هنوز تاریخ عرضه پروژه اس مشخص نیست ولی در استیم ذکر شده که بازی در آینده نزدیک به بازار منتشر می‌شود. با این وجود به نظر می‌رسد که پروژه اس زودتر از سال ۲۰۲۳ برای خرید در دسترس قرار نخواهد گرفت. 

استودیو Lunarch بیشتر برای ساخت بازی‌های پازلی در مقیاس کوچک‌تر مثل Jelly is Sticky و Prismata شناخته شده است. Project S یک بخش تک‌نفره و یک بخش چندنفره دارد و بازیکنان باید جزیره‌های شناور در هوا را اکتشاف کنند. این توسعه دهنده از انواع زیادی از پازل‌ها مختلف استفاده کرده تا بازی تنوع زیادی در این زمینه داشته باشد. 

بازی Project S

در صفحه استیم بازی به سیستم مورد نیاز پروژه اس نیز اشاره شده و شما برای اجرای آن به پردازنده نسل ۵ اینتل، ۴ گیگ رم و حداقل ویندوز ۷ نیاز دارید. هنوز عرضه این بازی با نام کامل Project S: A Mystical Quest برای پلتفرم‌های دیگر نظیر نینتندو سوییچ، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ یا ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس مشخص نیست. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Strayبه دعای گربه سیاه بارون نمیاد… اما گربه نارنجی چطور؟
بررسی بازی Stray


نقد فیلم مرد خاکستری

تماشا با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا